Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rover 75 2.0D 1999r brak reakcji na pedał gazu

m.jarek1 07 Cze 2011 22:46 3630 6
  • #1 07 Cze 2011 22:46
    m.jarek1
    Poziom 17  

    Witam.Jak w temacie silnik BMW 116KM.Brak reakcji na pedał gazu.Błąd czujnika ciśnienia na listwie cr, zaniskie ciśnienie niskie i błąd pedału gazu.Podmiana nic nie dała.W parametrach ciśnienia na odpalonym i zgaszonym takie same.Symulacja potęcjometru gazu w parametrach chodzi ale silnik nie reaguje.Pali od strzła.Po odpaleniu obroty 1300,naciskam na pedał hamulca wracają do 800 i tak w kółko.W parametrach brak odczytu z wtrysków i widzi skrzynie automat (na hamulcu wyświetla 3,bez P/N),której nie miał.Zasilanie potęcjometru gazu wg. schematu 2x5V a jest 5V i masa podawana przez sterownik.Chyba sterownik zwariował? Wszelkie rady mile widziane.Pozdrawiam. ..

    2 6
  • Sklep HeluKabel
  • #2 08 Cze 2011 09:24
    andrzej20001
    Poziom 42  

    pin 3,5 +5v , 2,1 masa , 4,6 sygnał . jak nie masz drugiego plusa to szukaj po kablach lub złącz zasilania bo instalacja w roverze to kibel bez dna.

    1
  • Sklep HeluKabel
  • #3 08 Cze 2011 22:27
    m.jarek1
    Poziom 17  

    Witam.Kable w porządku .Po odłączeniu kompa masa na 3 ginie ale kiedy dam sygnał na pełne otwarcie gazu to i tak brak reakcji.Obstawiam padnięty komp.

    1
  • #4 13 Cze 2011 13:24
    andrzej20001
    Poziom 42  

    daj te 5v z 5pinu na pin 3 i bedzie śmigać.tak aby na pinie 3 i 5 było 5v. po prostu razem je złącz a przewód idący z 3 na komp przy kompie odłącz. Tam jest zdublowane 2x5v wyjście na pedał ,tak se wymyslili. spróbuj i napisz jak jest.

    0
  • #5 13 Cze 2011 20:32
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    sprawdź ster, lubi być zalewany przez wode i wiazke pod nadkolem

    1
  • #6 14 Cze 2011 22:13
    m.jarek1
    Poziom 17  

    Witam.Sprawa rozwiązana.Przewód sygnałowy do czujnika niskiego ciśnienia paliwa miał okresowe zwarcje do masy.Powodem był padnięty czujnik wysokiego ciśnienia:D Zdublowanie zasilania na potecjometr to dobry pomysł ,ale nie tu.Dlatego są dwa zasilania bo komp mierzy napięcia wejściowe i wyjściowe i nie da się gada oszukać .Co za baran główne wiązki wyrzuca z wnętrza auta w najmokrzejsze miejsce w aucie,żeby potem wróciło do środka(może chodzi o chłodzenie).Dzięki za rady i pozdrawiam. Z dala od rovera.

    1
  • #7 15 Cze 2011 23:27
    andrzej20001
    Poziom 42  

    Mówilem kibel bez dna.

    1