Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Politechnika Poznańska - Mechatronika. Doświadczenia i porady.

09 Cze 2011 01:17 5376 2
  • Poziom 10  
    Witam.
    Chciałbym rozpocząć naukę na Politechnice Poznańskiej na kierunku Mechatronika i wybrać specjalizacje : Mechatronika w środkach transportu. Jestem absolwentem technikum samochodowego i zależy mi na kontynuowaniu mojego kierunku dlatego szukam odpowiedzi na pytanie ile jest mechatroniki samochodowej na tej specjalności? Ponadto zastanawiam się jakie czekają mnie perspektywy zatrudnienia. Mam tu na myśli nie tylko kwestie zapotrzebowania rynku, bo wiem że w Polsce o taka prace może być trudno i jestem gotowy na wyjazd, ale przede wszystkim stanowisko na którym miałbym zostać zatrudniony i obowiązki które należałyby do mnie. Zależy mi na ciekawej, wymagającej kreatywnego myślenia związanej z przemysłem samochodowym pracy. Zostaje jeszcze kwestia praktyk. Słyszałem o jakiś studentach mechatroniki którzy na praktyki zostali przyjęci do jakiegoś serwisu i obserwowali prace mechaników :) Dla mnie byłoby to śmieszne i jednocześnie upokarzające że ja jako przyszły inżynier mam robić to co robiłem na praktykach w technikum samochodowym. Zastanawiam się czy ktoś z was złapał może jakąś lepszą praktykę w takiej specjalności. Przeraża mnie perspektywa braku możliwości znalezienia praktyki która choć trochę przygotowała by mnie do przyszłej pracy (najlepiej w konstruowaniu lub ośrodkach badawczych). Proszę o informacje i uwagi. Pozdrawiam.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Cytat:
    Problemem dzisiejszej młodzieży jest "bylejakość", przeciętniactwo, brak zdecydowania. To prawdziwa plaga.