Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Regulacja gaźnika skuter 90ccm 4t

09 Cze 2011 16:48 3269 2
  • Poziom 2  
    Siemka, mam Kingweya coliberka 90ccm. Ostatnio po zmianie rolek na 8 gr zauważyłem, że bardzo słabo wkręca mi się na obroty, czasem nawet się dławi. Na rolkach 5gr nie było tego czuć. Prawdopodobnie gaźnik jest źle wyregulowany, chciał bym dowiedzieć się jak rególować ową śróbke n a 90ccm? Piszę temat ponieważ nie mam czasu na kręcenie co pół obrotu i wieczne testowanie
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 21  
    Wiesio052 napisał:
    Siemka, mam Kingweya coliberka 90ccm. Ostatnio po zmianie rolek na 8 gr zauważyłem, że bardzo słabo wkręca mi się na obroty, czasem nawet się dławi. Na rolkach 5gr nie było tego czuć. Prawdopodobnie gaźnik jest źle wyregulowany, chciał bym dowiedzieć się jak rególować ową śróbke n a 90ccm? Piszę temat ponieważ nie mam czasu na kręcenie co pół obrotu i wieczne testowanie


    Na jakiej podstawie wsadziłeś tak ciężkie rolki? Colibry seryjnie mają najczęściej 5 do 5.5g(zależy co tam w Chinach wsadzą). Skuter słabo się wkręca, ponieważ wariator jest za ciężki co uniemożliwia "pchnięcie" go, by pasek mógł wejść na maksymalną wysokość. Wsadź mu z 6g jak 5-tki Ci nie pasowało i jeździj.
  • Poziom 2  
    Na takiej podstawie, że na 5-tkach v-max 70 i maxymalne obroty, na ósemkach
    v-max 96 mniejsze spalanie i obroty. Przy wyskokich obrotach na 90ccm wał rozleci się po 6 tys. Już jakoś wyrególowałem. Ogólnie mam jakiś trefny gaźnik.