Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cyfra + dekoder Pace HD PVR

10 Cze 2011 15:48 5437 4
  • Poziom 9  
    Witam,

Jestem kompletnym laikiem w temacie więc proszę o wyrozumiałość.

Zakupiłem Cyfre + z dekoderem Pace HD PVR. DO tego kupiłem antenę Cyfra HD z konwerterem typu Twin. Po ustawieniu anteny poziom sygnału jest dobry (4/5).

Pierwsze mam pytanie dotyczące konwertera typu Twin. Czy muszę podłączyć dekoder dwoma kablami antenowymi czy wystarczy jeden?

Druga sprawa że kanały HD często są zapikselowane co jakieś 20-30 sek. Czasem również chodzą bez żadnych problemów. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc w diagnozie problemu?

Pozdrawiam
  • Poziom 36  
    Jeżeli podłączysz 1 konwerter nie będziesz mógł w pełni wykorzystać możliwości tunera np. nie będziesz mógł nagrywać wszystkich programów.
    Jak kanały HD przerywają to znaczy że antena jest niedokładnie ustawiona.
  • Poziom 9  
    Dzięki za odpowiedź.

Czyli mam rozumieć że do pełnej funkcjonalności dekodera potrzebuje dwóch kabli ale nie ma to wpływu na jakość obrazu? Czy są na rynku kable z dwoma żyłami żeby nie musieć ciągnąć dwóch kabli?

Z tym HD to wogóle dziwna sprawa. Oglądam dziś od 2-3 godzin Canal + HD i nie ma żadnego problemu natomiast rano była totalna klapa. Czy to rzeczywiście może oznaczać że antena jest źle ustawiona?
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Używałem ten dekoder z jednym kablem i to co napisał egon42
    Cytat:
    nie będziesz mógł nagrywać wszystkich programów.

jest nieprawdą, bo można nagrywać wszystkie programy.
    Nie można jedynie jednocześnie oglądać i nagrywać inny kanał.
    Jeżeli masz pikseloze i zaniki sygnału to antena jest źle ustawiona.
    Przy ustawieniu anteny nie należy brać pod uwagę wskaźnika z tunera tylko wskazania miernika ewentualnie użyć wskaźnika popularnego satfindera.