Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyj±tek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że ogl±dasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen 2.0 HDI 8v ci¶nienie robocze w układzie paliwowym

12 Cze 2011 10:32 2969 11
  • Poziom 2  
    witam . jakie powinno byc cisnienie robocze paliwa ,pomiedzy pompk± zasilaj±ca ze zbiornika paliwa a pomp± wysokiego cisnienia w silniku 2.0 HDI?
  • Poziom 26  
    Na wej¶ciu do filtra 2,3 -2,6.
  • Poziom 35  
    min 2- 3 bar
  • Poziom 27  
    min 3 bary na wyjsciu z pompy
  • Poziom 2  
    dziekuje za odpowiedzi. Głównie problem polega na tym , ze cisnienie z pompki paliwa jest bardzo dobre , jednak za filtrem juz jest za małe
  • Poziom 39  
    A jakie jest za filtrem?
  • Poziom 12  
    panowie a jak sie wpinacie manometrem w układ paliwowy do pomiaru ci¶neinia
  • Poziom 35  
    wpinamy sie w szereg i mamy adaptery
  • Poziom 12  
    ale w tych adapterach jest jaki¶ zaworem rzeby paliwo nie poszło do manometru tak??
  • Poziom 39  
    Szewczu, nie kombinuj, kup zestaw do pomiaru ci¶nienia paliwa, nie jest drogi a starczy na pół życia.
  • Poziom 12  
    hehe spoko tak tylko pytam jak to wygl±da przepraszam za OT
  • Poziom 2  
    witam . dzieki za dyskusje . ale jednak problemem nie było cisnienie w układzie paliwowym . Katalizator był zatkany , i zawór upustowy turbiny bał ciagle otwarty i silnik nie miał praktycznie wogole doładowania