Witam!
Mam taki problem...
Przychodząc do salonu Play zgłosiłem usterkę telefonu dotyczącą portu mini USB, wypełniłem stosowne dokumenty i czekałem na naprawę. Niestety, po czterech dniach, kiedy odebrałem sprzęt, okazało się, że jest on jeszcze w gorszym stanie. Przed wysyłką centrum serwisowego telefon można było naładować przez podpięcie do w/w portu ładowarki, można było do niego podpiąć zestaw słuchawkowy (z problemami ale jednak działał!),a także można było podpiąć go do komputera (także miał problemy ale działał!). Niestety po wizycie w serwisie stwierdza się , że "serwis odmawia przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej" a do tego ów port w ogóle nie działa... Telefon dla mnie jest w 99% niesprawny.
Odpowiedź w/w serwisu była następująca
Jak zaznaczono w warunkach gwarancji, Producent nie ponosi
odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wszystkie wady produktu (punkt 5).Informuję, że uszkodzenie mechaniczne jest procesem postępującym, dlatego też uszkodzona płyta główna może powodować liczne usterki, w tym również całkowitą niesprawność telefonu. Usterki mogą nasilać się w czasie.
Proszę podać mi jakieś rady, jak mam przekonać serwis do naprawy telefonu lub do ewentualnego stanu sprzed dostarczeniem go do serwisu...
Mam taki problem...
Przychodząc do salonu Play zgłosiłem usterkę telefonu dotyczącą portu mini USB, wypełniłem stosowne dokumenty i czekałem na naprawę. Niestety, po czterech dniach, kiedy odebrałem sprzęt, okazało się, że jest on jeszcze w gorszym stanie. Przed wysyłką centrum serwisowego telefon można było naładować przez podpięcie do w/w portu ładowarki, można było do niego podpiąć zestaw słuchawkowy (z problemami ale jednak działał!),a także można było podpiąć go do komputera (także miał problemy ale działał!). Niestety po wizycie w serwisie stwierdza się , że "serwis odmawia przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej" a do tego ów port w ogóle nie działa... Telefon dla mnie jest w 99% niesprawny.
Odpowiedź w/w serwisu była następująca
Jak zaznaczono w warunkach gwarancji, Producent nie ponosi
odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wszystkie wady produktu (punkt 5).Informuję, że uszkodzenie mechaniczne jest procesem postępującym, dlatego też uszkodzona płyta główna może powodować liczne usterki, w tym również całkowitą niesprawność telefonu. Usterki mogą nasilać się w czasie.
Proszę podać mi jakieś rady, jak mam przekonać serwis do naprawy telefonu lub do ewentualnego stanu sprzed dostarczeniem go do serwisu...