Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

wolksvagen jetta 1,6 diesel. ustawienie pompy paliwowej

14 Lis 2004 20:46 1706 2
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 16  
    Nie wiem czy w tym samochodzie występuje coś takiego jak termostat który wyprzedza zapłon na zimnym silniku.Powinna dochodzić linka do sterowania pompą wtryskową poprosty poluzuj linkę i sprawdź jak się zachowuje.Termostat jest wkręcony właśnie w głowicę.
  • Poziom 16  
    Jak jest za wczesny zapłon,to też może się grzać.W kole zębatym od pompy powinien być otwór φ7 lub 8.a w loku taki sam otwór.Ustawiasz te otwory jeden na drugim i wkładasz w nie wiertło lub śrubę i tak oto blokujesz pompę.A teraz ustaw resztę.W niektórych modelach na kole zębatym od pompy jest kreska,a odnośnik do niej znajduje się na blaszanej obudowie rozrządu.Tu też musisz zgrać te znaki i po wszystkim.A wałek rozrządu blokujesz jak ustawiasz rozrząd?A'propo grzania.Nie piszesz,czy ubywało ci płynu,czy było duże ciśnienie w układzie chłodzenia i czy auto kopciło na biało.Kolega ma warsztat i nie raz się okazywało,że głowica przywieziona z regeneracji z renomowanych zakłdów była dalej uszkodzona.