Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

nissan micra. 1998rok, gaśnie szarpie,

tojoti 14 Cze 2011 11:07 4108 10
  • #1 14 Cze 2011 11:07
    tojoti
    Poziom 2  

    Witam serdecznie

    Od dłuższego czasu mam problem ze swoim samochodem, był diagnozowany juz u 3 elektryków i nic to nie dało, a wręcz przeciwnie :/ a mianowicie po rozgrzaniu silnika samochód szarpie dławi się i gaśnie. Potrafi zgasnąć w takcie jazdy nawet przy prędkości 80 km/h (po prostu zapalają się kontrolki spada prędkość i auto gaśnie) przy każdym jego szarpnięciu w środku auta śmierdzi paliwem (auto jeżdzi tylko na benzynę) dwa razy zdarzylo mi sie tak, ze samochod zgasl i nie chcial zupelnie odpalic, po czym odpalal po jakims czasie i nie działały np. swiatla ;/ .

    Podkreślam, że problemy te występują tylko gdy silnik jest nagrzany.
    zostały wymienione świecie, posprawdzane przewody itd, ostatnie również poprawiolne luty pod przeplywomierzem co dało poprawe na dwa dni i znow jest to samo :/ ostatnio słyszałam teorię, że może być to spowodowane immobiliserem... proszę o pomoc.

    0 10
  • #2 14 Cze 2011 11:41
    marcing27
    Poziom 16  

    Ja bym przyjrzał się bardziej na te luty.

    0
  • #3 14 Cze 2011 11:53
    patryk3444
    Poziom 20  

    Sprawdź czujnik położenia wału

    0
  • #4 14 Cze 2011 12:08
    marcing27
    Poziom 16  

    Patryk3444 widzę że zajmujesz się mechaniką pojazdową i nie chcę podważać twojej wersji ale co ma czujnik wspólnego jak problem ma tylko po rozgrzaniu silnika?

    Moderowany przez Pawel wawa:

    Wlepić kolejne ostrzeżenie? Owszem, tak właśnie potrafi zachowywać się uszkodzony czujnik. Proszę powstrzymać się od doradzania lub podważania porad w dziale samochody.

    0
  • #5 14 Cze 2011 13:30
    tojoti
    Poziom 2  

    właśnie zastanawiało mnie dlaczego po poprawieniu tych lutów auto chodziło normalnie przez dwa dni i problem pojawił sie znów. Czy jest możliwość, że zostały one zrobione prowizorycznie, a co za tym idzie w trakcie jazdy sie obluzowały itd??

    0
  • #6 14 Cze 2011 13:34
    marcing27
    Poziom 16  

    Możliwe że sam sobie odpowiedziałeś na pytanie.

    0
  • #7 14 Cze 2011 13:39
    tojoti
    Poziom 2  

    ok w takim razie oblukam jeszcze raz te luty :)

    0
  • #8 26 Maj 2012 22:54
    tripman
    Poziom 10  

    Wiem, że odkopuje temat...
    Pomogło z tymi lutami?

    0
  • #9 27 Maj 2012 00:30
    mrallyteam
    Poziom 8  

    Może masa na silniku ?:)

    0
  • #10 28 Maj 2012 20:08
    tojoti
    Poziom 2  

    To nie były luty :) przebicie na kablach wys. napięcia. Do głowy mi nie przyszło, że diagnozowanie auta u 3 elektryków może się skończyć brakiem weryfikacji tak podstawowej sprawy jak kabel ;/ :)

    0
  • #11 05 Cze 2012 00:38
    tripman
    Poziom 10  

    Słabo znam się na micrach. Sam posiadam jedną od tygodnia. To one posiadają kable wysokiego napięcia skoro w silniku np. 1,4 są cewki zaplonowe?

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo