Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Speedport W 500V nie działa.

14 Cze 2011 20:24 3411 23
  • Poziom 9  
    Witam.

Zakupiłem router jak w temacie.
    Podłączyłem wszystko jak trzeba, wchodzę w przeglądarkę IE, wpisuje numer by się zarejestrować. Jednak nic się nie pojawia bo nie ma neta.

W routerze świecą się ikonki: power, (WLAN, LAN. - co jakiś czas migają)

co mam zrobić by router działał, proszę o instrukcję krok po kroku, jestem zielony. ;)
  • Poziom 18  
    Witam
    Nie ma sprawy. Weźmiemy się i zrobicie jak mawiano za minionego ustroju. Tylko aby poprowadzić Cię za rączkę potrzebny mi jest jeszcze do wiadomości Twój dostawca internetu - jakiego używasz (od kogo masz internet).
  • Poziom 9  
    Moim dostawcą internetu jest Neostrada.
    Za wszelkie informacje uzyskane od Ciebie które przyczynią się do uruchomienia w sposób pełny i właściwy mojego routera będę niezmiernie wdzięczny. :)
  • Poziom 18  
    Znalezienie manuala do tego sprzętu graniczy wręcz z cudem. Do rzeczy:
    1. Wchodzisz w zakładkę: NetworkSeings -> DSLWAN
    2. PPP connection - ON
    3. PPP Device - i tu musisz mi powiedzieć co tam jest z tej listy rozwijanej, ale ustaw DLS jak zaskoczy to już nie pisz co tam jest
    4. User name: nazwa użytkownika otrzymana od tepsy
    5. Password: hasło otrzymane od tepsy
    6 DSL WAN: on
    7 VPI = 0
    8 VCI = 35

To wszystko powinien net zacząć śmigać, jak coś napisz mi własnie co tam jest w liście rozwijanej przy PPP Device.
  • Poziom 9  
    ok, mam to zrobić w przeglądarce jak już się zaloguje tak?
    problem jestw tym że nie mogę się zalogowac, bo jak podłącze router to nie ma neta.
    poniżej zdjęcie routera, a właściwie świecących się ikonek.
  • Poziom 18