Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

dlink połączenie drugiego komputera

pokoj10 14 Cze 2011 22:52 1073 6
  • #1 14 Cze 2011 22:52
    pokoj10
    Poziom 8  

Cześć
    Od razu przepraszam za mój prosty język, ale jestem zielona i mam nadzieję, że podzielicie się swoją wiedzą ze mną.
    Mam problem z podłączeniem przez wifi drugiego komputera, w nowym mieszkaniu.
    Do tej pory miałam internet przez kablówkę. Podawałam adres fizyczny mojego komputera. Potem skonfigurowałam sobie rotuer dlink i działało mi bezprzewodowo na dwa komputery.
    Teraz się przeprowadziłam. Musiałam zmienić dostawcę. Również przez kablówkę. Przyszedł montażysta i podłączył mi modem. Spytałam się czy będę mogła przez router odbierać, powiedział, że nie i że muszę przynieść router i oni mi zdalnie podłączą sygnał do routera (pierwszego urządzenia za modemem).
    Połączyłam się bezprzewodowo z mojego komputera (nie podawałam im adresu fizycznego) bez problemu. Potem chciałam podłączyć drugi komputer ni niestety. Wyskakuje komunikat: sieć jest poza zasięgiem (po angielsku coś tam pisało o jakimś acces point).
    Moje pytanie jest takie: czy dobrze zrobiłam, że podłączyli mi sygnał do routera - czy to jest możliwe, że teraz blokują mi dostęp przez wifi do innych komputerów? Przez kabel działa na dwa kompy, wifi tylko na mój. Dzwoniłam do działu technicznego i mi powiedzieli, że oni nie blokują dostępu do większej ilości komputerów, ale z drugiej strony w cenniku mają podaną opłatę za każdy dodatkowy komputer.
    Moglibyście wyjaśnić mi tą sytuację i pomóc rozwiązać kwestię
    Dziękuję

0 6
  • #2 14 Cze 2011 22:56
    S_Goryl
    Poziom 12  

Na dobry początek podaj typ swojego routera.

Cytat:
    po angielsku coś tam pisało o jakimś acces point

O tym też chcielibyśmy wiedzieć coś więcej :)

0
  • #3 14 Cze 2011 22:58
    pokoj10
    Poziom 8  

dlink dl524