Witam wszystkich !
Moje auto to vento z 1.8 AAM lpg-2letnie. auto szwankuje mi już od dłuższego czasu, około pół roku walczę z regulatorem biegu jałowego 4 piny.
Na początku zaczęło autko szwankować podłączyłem kompa pokazało błędy wskazujące na krokowy kupiłem podróbę i 2 miesiące spokoju i problem po wrócił.
Kupiłem oryginał bosch 1miesiąc spokoju znowu problem podłączyłem kompa i brak błędów więc rozebrałem wtrysk i bardzo dokładnie wszystko wyczyściłem auto idealnie pracowało po 2 miesiącach znowu problem wrócił.
Obroty skaczą miedzy 700-1100 ale nie gwałtownie podczas jazdy lubi sobie poszarpywać na paliwie więcej, a na lpg mniej. Auto zrywne spalanie w normie nie zawsze to się dzieje ale nieraz jest bardzo uciążliwe szczególnie w korkach.
PROSZĘ O PORADY
Moje auto to vento z 1.8 AAM lpg-2letnie. auto szwankuje mi już od dłuższego czasu, około pół roku walczę z regulatorem biegu jałowego 4 piny.
Na początku zaczęło autko szwankować podłączyłem kompa pokazało błędy wskazujące na krokowy kupiłem podróbę i 2 miesiące spokoju i problem po wrócił.
Kupiłem oryginał bosch 1miesiąc spokoju znowu problem podłączyłem kompa i brak błędów więc rozebrałem wtrysk i bardzo dokładnie wszystko wyczyściłem auto idealnie pracowało po 2 miesiącach znowu problem wrócił.
Obroty skaczą miedzy 700-1100 ale nie gwałtownie podczas jazdy lubi sobie poszarpywać na paliwie więcej, a na lpg mniej. Auto zrywne spalanie w normie nie zawsze to się dzieje ale nieraz jest bardzo uciążliwe szczególnie w korkach.
PROSZĘ O PORADY