Witam.
Jestem tu nowy i trochę już zdesperowany, więc może ktoś mi podpowie.
Kupiłem Sprintera.
Podczas jazdy przy np.podjazdach pod górkę lub wyprzedzaniu, gdzie niestety trzeba trochę przycisnąć zapalała się kontrolka EDC i po chwili auto gasło.
Więc podczas jazdy wyłączałem stacyjkę i ponownie odpalałem aż do następnego razu. Auto zostało podpięte i wyskoczyła usterka dot.Regulatora ciśnienia paliwa na listwie cr. Auto w ten sposób pokonało ok 600km i zostało postawione na noc. Następnego dnia usterka już się nie powtórzyła.
Natomiast obecnie po odpaleniu auto ma pełną moc, lecz po ok 4 min jazdy traci ją częściowo. Jedzie ale to nie to. Postoi z 3 godziny i sytuacja się powtarza. Auto zostało ponownie podpięte i wyskoczył błąd czujnika na pompie wysokiego ciśnienia. Z tego co wiem to odpowiada on chyba za gaszenie, więc za nic mi to nie pasuje do objawów.
Pamiętając wcześniejszą diagnozę wymieniłem reg ciśnienia na listwie ale nic to nie pomogło. Posiedziałem dzisiaj w warsztacie, przeglądnąłem wiązki i niby wszystko ok.
Jeśli chodzi o podciśnienia to dziwnie zachowuje się egr /zawór pod f.powietrza ponieważ po zgaszeniu auta dochodzą z niego dziwne dźwięki/, /jakby schodziło z niego ciśnienie/ trochę dziwne.
Proszę jeśli macie czas, o sensowne odpowiedzi. Pzdr.
Ps.
W aucie cały czas się pali kontrolka świec żarowych.
Pod kompem wyszło, że jest uszkodzony sterownik świec ale jak znam życie to pewnie któraś ze świec jest po prostu spalona.
Czy ten błąd może powodować ograniczenie mocy?
Jestem tu nowy i trochę już zdesperowany, więc może ktoś mi podpowie.
Kupiłem Sprintera.
Podczas jazdy przy np.podjazdach pod górkę lub wyprzedzaniu, gdzie niestety trzeba trochę przycisnąć zapalała się kontrolka EDC i po chwili auto gasło.
Więc podczas jazdy wyłączałem stacyjkę i ponownie odpalałem aż do następnego razu. Auto zostało podpięte i wyskoczyła usterka dot.Regulatora ciśnienia paliwa na listwie cr. Auto w ten sposób pokonało ok 600km i zostało postawione na noc. Następnego dnia usterka już się nie powtórzyła.
Natomiast obecnie po odpaleniu auto ma pełną moc, lecz po ok 4 min jazdy traci ją częściowo. Jedzie ale to nie to. Postoi z 3 godziny i sytuacja się powtarza. Auto zostało ponownie podpięte i wyskoczył błąd czujnika na pompie wysokiego ciśnienia. Z tego co wiem to odpowiada on chyba za gaszenie, więc za nic mi to nie pasuje do objawów.
Pamiętając wcześniejszą diagnozę wymieniłem reg ciśnienia na listwie ale nic to nie pomogło. Posiedziałem dzisiaj w warsztacie, przeglądnąłem wiązki i niby wszystko ok.
Jeśli chodzi o podciśnienia to dziwnie zachowuje się egr /zawór pod f.powietrza ponieważ po zgaszeniu auta dochodzą z niego dziwne dźwięki/, /jakby schodziło z niego ciśnienie/ trochę dziwne.
Proszę jeśli macie czas, o sensowne odpowiedzi. Pzdr.
Ps.
W aucie cały czas się pali kontrolka świec żarowych.
Pod kompem wyszło, że jest uszkodzony sterownik świec ale jak znam życie to pewnie któraś ze świec jest po prostu spalona.
Czy ten błąd może powodować ograniczenie mocy?