Witam !
Przy mojej Astrze F 1,4 8V Coś zaczeło pikać stukać w głowicy , odkręciłem pokrywkę a tam dzwigienka zaworu złamana na dwie części , popychacz się rozpołowieł . Chodzi mi mianowicie o to , że na reszcie dzwigienek jest dosyć duży luz . Krzywki na wałku nie są mocno wylizane . Zamówiłem już komplet popychaczy i dzwigienek . Wie ktoś dlaczego jest taki luz i czy jeszcze coś zamówić ?? Zamówił bym wałek ale koszt jego wynosi 250 zł poprostu nie warto . Jeszcze jeden problem , poniewaz aby wymienic dzwigienki i popychacze trzeba było odkręcić całą głwice . Jeśli ktoś bedzie próbował robić bez ściagania głowicy jest to możliwe tylko uwaga aby jej nie naruszyć . Ja wymieniam ponieważ uszczelka jest już zużyta .
Przy mojej Astrze F 1,4 8V Coś zaczeło pikać stukać w głowicy , odkręciłem pokrywkę a tam dzwigienka zaworu złamana na dwie części , popychacz się rozpołowieł . Chodzi mi mianowicie o to , że na reszcie dzwigienek jest dosyć duży luz . Krzywki na wałku nie są mocno wylizane . Zamówiłem już komplet popychaczy i dzwigienek . Wie ktoś dlaczego jest taki luz i czy jeszcze coś zamówić ?? Zamówił bym wałek ale koszt jego wynosi 250 zł poprostu nie warto . Jeszcze jeden problem , poniewaz aby wymienic dzwigienki i popychacze trzeba było odkręcić całą głwice . Jeśli ktoś bedzie próbował robić bez ściagania głowicy jest to możliwe tylko uwaga aby jej nie naruszyć . Ja wymieniam ponieważ uszczelka jest już zużyta .