Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Calkowity zestaw do 1500zl

23 Jun 2011 04:43 3511 31
  • Level 9  
    Witam!

W sprzecie audio jestem niestety kompletnie zielony, a po przeczytaniu kilku watkow i recenzji czuje sie jeszcze bardziej skolowany, wiec postanowilem chyba pierwszy raz w zyciu zalozyc tego typu watek na forum.

A wiec, szukam kompletnego zestawu audio do 1500zl( w razie jakiegos skoku jakosciowego moglbym nagiac do 2000zl)

-Moj pokoj jest sredniej wielkosci, nie byloby problemu z zawieszeniem czy tez postawieniem spretu.
    -Muzyki slucham praktycznie kazdej od od metalu, poprzez muzyke elektroniczna do muzyki symfonicznej, zalezy mi glownie na jakosci dzwieku bo glosnosc sadze ,ze i tak bedzie wystarczajaca jak na mieszkanie.
    -Najcheniej podpinalbym zestaw pod komputer lecz mam sredniej klasy karte dzwiekowa i raczej jej nie zmienie(laptop) wiec w ostatecznosci moglbym nagrywac plyty i puszczac je na odtwarzaczu lecz byloby to dosyc uciazliwe.
    -B wazne zeby sprzet w latwy sposob mogl byc przelaczany miedzy komputerem a telewizorem.
    -Fajnie gdyby glosniki sie dobrze prezentowaly.

Z gory dziekuje za wszystkie porady!

Pozdrawiam,
    Milan
    [Szkolenie 22.06.2021, g.9.30] Zabezpieczenia Internetu Rzeczy (IoT) programowe i sprzętowe. Zarejestruj się za darmo
  • Level 10  
    Kup sobie polski sprzęt jak Alton 110 Altus 140 to gra lepiej niż te nowe yamahy czy technicsy do tego Diora ws303 czy Radmor 5412 z korektorem i już pułki w segmencie latają sam mam podobny zestaw więc polecam
  • Helpful post
    Level 38  
    Jakiej wielkośći dokładnie jest pokój w którym zestaw ten będzie grał i oczywiśćie piszemy o zestawie stereo, nie kina domowego?
  • Level 9