Prośba w sumie do RychoT.
Jeśli mógł byś mi wytłumaczyć co kryje się w gaźniku(C1Q-S16A) pod ta zatyczka?(oznaczona czerwona strzałka)
Oraz czy jeżeli membrana z niebieskim oznaczeniem będzie wypukła/wciągnięta w stronę deklielka to czy będzie zalewać silnik?
Membrana nie może być naciągnięta, musi być płaska. Naciągnięta, może powodować zalewanie.
Pod dekielkiem jest zaworek-dysza, dekielek jest jednorazowy i lepiej go nie ruszaj.
Problem jest taki że pochodzi z 10-15 sekund na wciśniętym gazie na full ale chodzi tak jakby na połowie obrotów a potem ją zalewa. I dodatkowo ostro leje w filtr powietrza.
Zaworek jest dobry przeczyściłem go ale nie zdało się to na nic.
A kompresja porównywalna z innymi pilarkami działającymi.
Jak wymienię membranę to dam znać .
Membrany wymienione ale pozostał problem wyregulowania tego:P Obroty max poszły jako tako choć tylko na słuch bo nie mam obrotomierza, lecz gorzej jest z minimalnymi. Poradź jak szybko to zrobić czy lepiej ewentualnie odwieźć do servisu mam 10km i wyregulują za parę groszy? Niewiesz ile to kosztuje?