Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TAŚMA LCD MOTOROLA T720/722

KiepaZ 16 Lis 2004 12:35 1641 18
  • #1 16 Lis 2004 12:35
    KiepaZ
    Poziom 11  

    Poszukuje taśmy do podłączenia wyświetlacza w Motoroli t720/722i
    NIgdzie nie umie znaleźć
    Jeżeli ktoś ma lub wie gdzie mogę znaleźć prosze o kontakt na gg: 3765307 lub kiepas96(malpa)wp.pl
    Pozdrawiam

    0 18
  • #2 16 Lis 2004 13:18
    115581
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 16 Lis 2004 13:31
    mmate
    Poziom 18  

    Wklejam oferte z poltelkom.pl

    wiec chyba cos takiego istnieje :)
    koszt ok 10zl

    Nazwa:
    KABEL LCD MOT
    T720/T720i

    Kategoria:
    części serwisowe

    Opis:
    Full set + wibrator + rezystor.

    0
  • #4 16 Lis 2004 16:36
    KiepaZ
    Poziom 11  

    czy ktoś juz kiedys cos takiego wymieniał??
    Bo widze ze to nie jest proste

    0
  • #5 16 Lis 2004 17:24
    115581
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 16 Lis 2004 17:29
    KiepaZ
    Poziom 11  

    rozebrałem ale nie wiem jak sie zabrac do usunięcia taśmy z wyświetlaczy

    0
  • #7 17 Lis 2004 10:53
    115581
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 17 Lis 2004 12:58
    yulu
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Ja Kiedys rozebralem taki wyswietlacz. Pocielem, sobie tylko paluchy o blaszke.
    Sama blaszka jest naprawde solidnie zgrzana, i trzeba wielkiej cierpliwosci i wyczucia zeby przy okazji rozpruwania zgrzewow nie pokuszyc sobie LCD.
    Po rozebraniu nie widzialem zeby tasiemka byla w jakis sposob przylutowana do LCD. Wygladalo raczej ze jest to calosc. Widzac oferte poltelkomu oniemialem, bo wychodzi na to ze jednak mozna wymienc tasiemke.

    0
  • #9 17 Lis 2004 13:36
    KiepaZ
    Poziom 11  

    Ta taśma jest tak jakby przyklejona do Lcdka
    Watpie ze da sie to srozbic

    0
  • #10 17 Lis 2004 17:00
    115581
    Użytkownik usunął konto  
  • #11 23 Maj 2005 11:48
    szatz
    Poziom 25  

    Co otrorzenia puszki wyświetlacza - nawiercamy delikatnie miejsca zgrzane małym wiertełkiem i wsuwając wąski nożyk zrywamy połączenie blach. Jeśli chodzi o łączenie taśmy z wyświetlaczem to podgrzewając hotem lekko ponad 100 możemy rozłączyć taśmę od wyświetlacza- uwaga na temperaturę by nie przegrzać wyświetlacza. Jeśli chodzi o połączenie ponownie tych części to nie robiłem jeszcze tego - szukam informacji na ten temat. Wiem że się da bo w sklepie powiedzieli mi że jest pewna osoba która stale bierze od nich te taśmy i mówi że je łączy z wyświetlaczem. Ja na razie nie bardzo jeszcze wiem jak.
    Może ona sama się pochwali - tu na prawdę potrzebna jest złota rączka.

    0
  • #12 23 Maj 2005 13:20
    DziadzioMiecio
    Poziom 27  

    tasme udalo mi sie kupic ale problem z jej przyklejeniem zostal probowalem jakims klejem ale kicha .Mialem pomysl ale klej za dlugo schnie i jest zbyt slaby wyswietlacz po kilku dniach mial puste bloki

    0
  • #13 23 Maj 2005 15:21
    szatz
    Poziom 25  

    Moim zdaniem klej ci sie na wiele niezda. Zawsze to przecież warstwa izolacyjna

    0
  • #14 29 Maj 2005 02:10
    Strunawrx
    Poziom 18  

    Przykro mi ale w domowych warunkach tego nie wymienisz jeżeli nie posiadasz lutownicy na goroące powietrze jeżeli już kleiłeś tasme do wyświetlaczy to możesz ją sobie teraz wyrzucić bo została zniszczona warstwa "kleju" na stykach taśmy. Ten "klej" reaguje na gorące powietrze i dzięki trzyma się wyświetlacza. Pozostało Ci jedynie zakupić nową taśme i iść do kogoś kto posiada takie urządzonko i ci to zamontuje bez większego problemu.

    Panowie tą metalową ramke obudowującą wyświetlacz zdejmuje się za pomocą rozwiertaka. Rozwierca się minimalne otworki w miejcu nitów, a przy złożeniu nie ma z tym żadnych problemów.

    0
  • #15 31 Maj 2005 14:20
    szatz
    Poziom 25  

    A jaką temperaturą grzeje się tą taśmę i skąd wiadomo czy dobrze zachodzą na siebie miejsca stykowe - czy nie ma przemieszczenia miedzy wyprowadzeniami taśmy a wyprowadzeniami wyświetlacza ?

    0
  • #17 10 Cze 2005 00:33
    Jummbo
    Poziom 1  

    czy udało Wam sie wkoncu wymienic ta tasme? Czy jest to wogole wykonalne? Moze orientujecie sie jaki jest koszt zrobienia tego w serwisie?
    dzieki

    0
  • #18 10 Cze 2005 19:28
    djroman
    Poziom 15  

    Sorry ze troche zmienie temat ale tez ma motorole t720 z kompletnie rozwalonym LCD i nie za bardzo mam jak ja sprawdzic. Chwilowo wszystko co szlo do gornej klaki zostalo odlaczone. Telefonz teroetycznie naladowana bateria chyba sie nie wlacza(nie zapalaja sie diody) ale jak sie go podlaczy do kompa przez kabel usb i przytrzyma dluzej czerwona sluchawke to komputer go wykrywa i instaluje sterowniki. Odczytalem go nawet jakims zcrackowanym victorem. Boje sie troche inwestowac w nowy wyswietlacz bo nie wiem czy on jest calkiem sprawny ten telefon. Moze ktos sie podzieli informacjami jak reaguje ta motka z kompletnie odlaczana tasma??
    Z gory dzieki za info.
    P.S. A moze macie jakis inny pomysl jak sprawdzic plyte glowna??

    0
  • #19 13 Cze 2005 08:19
    szatz
    Poziom 25  

    Praktycznie żeby sprawdzić tą płyte niestety musisz podpiąć sprawny wyświetlacz. Dopiero wtedy sprawdzisz jego działanie. W praktyce najprościej jest wyciągnąć twoją płytke z elektroniką i sprawdzić w innym sprawnym fonie. Jak tam zadziała to wtedy dopiero będziesz miał pewność że wszystko z nią jest OK.

    0