Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Studia - Elektrotechnika czy Informatyka?

tallib666 25 Jun 2011 15:40 6039 9
    tallib666
    Level 10  
    Witam wszystkich,
    Jestem uczniem 4 klasy technikum informatcznego i nadchodzi okres w którym trzeba zadecydować co dalej.
    Do wyboru jest jak narazie Informatyka Stosowana na wydziale Fizyki i Informatyki Stosowanej na AHG lub Politechnika Świętokrzyska Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki kierunek Elektotechnika.
    (Elektra na AGH troche za trudna myśle ponieważ jest na wydziale EAiE).
    Jeśli chodzi o oceny to przedmioty zawodowe, matma - 4 na koniec, a fizyka niestety 3. średnia sie waha w okolicy 4,0. Lubie matme i niektóre przedmioty zawodowe np programowanie c++ takie proste rzeczy potrafie zrobić ale szału nie ma (największy wynalazek to gra snake taka najbanalniejsza). Lecz nie do końca widzę sie na kierunku Informatyki. No i mature chciałbym zdawać z roszerzonej matmy reszta standard:)

Co myślicie o tych dwóch kierunkach i o uczelniach? Może ktoś poradzi inną uczelnie (lepszą) do tych kierunków?

Jakie są mniej więcej przedmioty? Czego jest dużo (matma, fiza, ew. chemia) na tych dwóch powyższych kierunkach?

Który kierunek jest trudniejszy, który bardziej opłacalny? Jednym słowem co waszym zdaniem WARTO WYBRAĆ?

I wiele innych pytań ale na początek to wystarczy
    prosze o pomoc
    Konrad65
    Level 14  
    Na ten temat było już wiele razy pisane na forum !
    tallib666
    Level 10  
    każda taka sprawa jest wyjątkowa:D
    Konrad65
    Level 14  
    Tak jednym słowem czym się interesujesz praktycznie ?
    gilus1
    Level 28  
    Średnia ocen to nie wszystko, trzeba dobrze zdać maturę i to się liczy. Szkoły mają różne poziomy kształcenia. Ja z 2 z matmy w 3 klasie LO zdałem matmę rozszerzoną na 78% a w sąsiedniej szkole ludzie mieli 5 z matmy i na maturze polegli.