Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault premium 450 DXI brak ładowania.

26 Cze 2011 11:25 15630 18
  • Poziom 14  
    Witam
    Po wymianie alternatora nadal brak ładowania co może być przyczyną braku ładowania. Bezpieczniki sprawdzone, przekażniki i alternator przelozone z drugiej reno premium 440 dxi euro 3
    Pozdrowienia[/b][/quote]
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 14  
    Witam
    Dzięki za podpowiedz strzał w dziesiątke na to wygląda ładowanie się odnalazło i jest ok jestem w szoku napewno na to bym nie wpadł dzięki . Tylko miałbym pytanie regulator napięcia Boscha jest na pięć pinów na piątym pinie jest stałe napięcie jak podłączyć wzbudzenie do niego po prostu chciałbym alternator podłączyć tak jak na stole probierczym żeby w razie problemów z ładowaniem na darmo nie wyciągać alternatora ogólnie chodzi mi o to na którym pinie jest prąd wzbudzenia.
    Pozdrowienia
  • Poziom 16  
    wzbudzanie jest na środkowym pinie
  • Poziom 14  
    Dzięki za podpowiedz rozumiem że na trzeci pin w regulatorze trzeba podać napięcie przez żarówkę i na piąty pin też trzeba podać napięcie żeby alternator zaczął ładować?
    Pozdrowienia
  • Poziom 10  
    Nie Panie.
    Dla sprawdzenia alternatora nie buduj instalacji wedle swego rozumowania,
    daj tylko + na środkowy pin (klema 15) aby włączyć regulator,
    który sam sam sobie weźmie na wzbudzenie z B+ (podłączenie wewnętrzne)

    Pozdrawiam wszystkich co widzą różnice między L a D+
  • Poziom 14  
    Witam
    Dzięki kolego za podpowiedz myślałem że ta operacja jest bardziej skomplikowana

    Jeszcze miałbym pytanie. Co może być przyczyną ubytku powietrza z podstawy osuszacza powietrze nie ucieka zbijakiem tylko z okolic elektronki obok wtyczki elektrycznej. Ten ubytek powietrza pojawia się gdy podczas postoju ciśnienie w układzie spadnie poniżej 8 bar i gdy uruchomimy silnik to ten ubytek słychać z podstawy osuszacza i gdy ciśnienie będzie powyżej 10 bar ubytek powietrza sam się likwiduje. Możliwe że podstawa się kończy ,czy może trzeba osuszacza za programować znaczy się jego wymianę
    Pozdrowienia
  • Poziom 18  
    Jeśli ucieka powietrze od strony płytki to oznacza że kończy się podstawa . APM jest programowany kolego
  • Poziom 14  
    Witam
    Dzięki za podpowiedz tak myślałem z tą podstawą tylko co najgorsze szef zakupił 20 sztuk renówek dxi i prawie w każdej ucieka powietrze podstawą osuszacza z oklic płyty a znając życie to padnie gdzieś w trasie ale co tam serwis też chce żyć tylko najgorzej jak na ukrainie raz że kiepskie są tam serwisy po drugie części drogie i długo trzeba czekać na zamówienie także zazwyczaj w takich sytuacjach ma delegacje . Z programowaniem osuszcza nie chodziło mi o podstawę tylko o wymianę filtra osuszacza w prawdzie dxi jest robione w podobie volvo a w volvo trzeba programować znaczy przeprowadzić regulacje w sterowniku ponoć co 150 tys.km

    Pozdrowienia
  • Poziom 14  
    Witam

    W reno premium DXI 450 został zregenerowany alternator w serwisie i po wymianie ładowanie jest powyżej 30V i nie może się załączyć przekażnik R05 poprostu prztyka cały czas co to może być za przyczyna? przekażnik wymieniony nic nie pomogło

    Pozdrowienia
  • Poziom 14  
    Witam
    Ten przekażnik jest od ładowania podczas jazdy próbnej ten przekażnik przestaje prztykać i ładowanie spada na 28V ale gdy ponownie uruchamiam silnik to znów zaczyna prztykać i ładowanie wzrasta ponad 30V Co tam może być za przyczyna tego pstrykania przekażnika

    Pozdrowienia
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 14  
    Witam dzięki za podpowiedz ale powiem ci że alternator jest firmy mitsubishi regulator napięcia ma w środku a szczotki oddzielnie kierownik warsztatu dzwonił po hurtowniach i niema części do tych alternatorów dlatego wysłał go do regeneracji do serwisu ale może regeneracja nie się nie udała

    Dodano po 30 [minuty]:

    Jutro przejrze jeszcze wiązke od alternatora do tablicy bezpieczników ale ze wstępnych ustaleń to właśnie regulator załancza ten przekażnik i może być uszkodzony fachowcy z serwisu co alternator naprawiali tylko stwierdzili żeby do nich podjechać zero informacji także dzięki za informacje

    Pozdrowienia
  • Poziom 14  
    Witam problem rozwiązany wtyczka pięcio pinowa do regulatora napięcia nie łączyła zalutowałem drugą też używaną z drugiego silnika który jest przeznaczony na części i wszystko wróciło do normy ładowanie nie wzrasta powyżej 28V i przekażnik też przestał prztykać.
    Także dzięki kolego za podpowiedz
    Jeszcze miałbym pytanie też w reno premium DXI 440 Euro 3
    Zgineły na wyświetlaczu biegi tylko pokazuje Neutralną pozycje skrzyni , dużą i małą skrzynie poprostu chodzi o brak wskazań na wyświetlaczu na jakim biegu znajduje się skrzynia podczas jazdy. Może miałeś taki przypadek

    Pozdrowienia
  • Poziom 17  
    A dlaczego tak się dzieje że ginie ładowanie a po wyłączeniu i włączeniu adr się pojawia mam to samo w mojej premium 410 od 2 dni
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    Główny wyłacznik tzn ? Ten od adr? A w skrzyni które czujniki jak nic nie było ruszane
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    Dzieki wielkie ale kolejne pytanie ktore to kable i jak je znaleść a przy tym adr oprócz plusowego jest jeszcze 2 żyłowy za co on odpowiada?