Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes C200 cdi usterka skrzyni automatycznej.

26 Cze 2011 12:10 5587 15
  • Poziom 29  
    Nie znam się na automatycznych skrzyniach więc pytam kolegów o opinię.Klient zatankował benzynę do diesla i wykończył w ten sposób parę elementów w tym aucie.Uruchomiłem silnik i w tej chwili wszystko z nim w porządku ale skrzynia nie działa poprawnie.Podczas rozpędzania wszystkie biegi przełączają się prawidłowo ale jesli jadę na najwyższym przełożeniu i chcę gwałtownie przyspieszyć to po wciśnięciu gazu do dechy skrzynia nie redukuje.Moim zdaniem zaszkodziło mu holowanie na odcinku około 30 km.Czy dobrze kombinuję:idea:
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Pomocny post
    Poziom 10  
    Napisanie jaki to dokładnie Mercedes pewnie by pomogło, tak samo jak info co zostało naprawione po zalaniu niewłaściwego paliwa ;) SD był podłączany ?
  • Poziom 29  
    Mercedes W202 po wymianie wtryskiwacza i zawóru regulacji ciśnienia na listwie wtryskowej.Usterkę skrzyni klient zauważył po odebraniu auta jadąc w trasę na wczasy.Dzwonił do mnie właśnie z mazur,więc diagnostyka jeszcze przedemną jak wróci.
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    Cytat:
    Usterkę skrzyni klient zauważył po odebraniu auta jadąc w trasę na wczasy

Wiesz jak to z klientami bywa... Nie mamy 100% pewności, że zgłoszony problem nie występował już wcześniej. Tak jak kolega wyżej radzi- podłacz starke i zobacz co mówi, patrząc uważnie na dane towarzyszące do ewentualnie zapisanego błędu.
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    Może poproś o pomoc romualda? SD skrzyń nie naprawia niestety.
  • Poziom 17  
    Cytat:
    SD skrzyń nie naprawia niestety

A ktoś tutaj tak twierdzi? Lepiej pewnie skrzynie wysłać na kape bez diagnozy...
  • Poziom 17  
    Cytat:
    Dlaczego mnie atakujesz?