Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Premium DCI tryb awaryjny-silnik m³otkuje

nanek87 26 Jun 2011 14:23 6713 7
Texa Poland
  • #1
    nanek87
    Level 9  
    witam. mam problem. moje premium euro3 zaczyna m³otkowac. jak je zgasze i znow zapale to jakis czas jest ok i propblem wraca. nieraz jest dobrze kilka dni a nieraz dzieje sie to co 10 km. elektrowtryski w zima zakladane nowe BOSCH. nie pala zadnych bledow. pod komputerem wyszlo ze jest blad cisnienia ale nie pisalo czy za wysokie czy za niskie. pomiar w komputerze min cisnienie 5.03 max 10.9 smok byl strasnie zabity ale po czyszczemiu bez zmian a moze nawet i czesciej sie to dzieje. POZDRAWIAM
  • Texa Poland
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • Texa Poland
  • #3
    nanek87
    Level 9  
    witam. nie wiem czy mozna sprawdzic czy nie i jak ma sie to do rzeczywistosci ale mi kts pokazal max i min cisnienie. elektrozawor czyli masz na mysli zawor w pompie wysokiego cisnienia?
  • #4
    próba mikrofonu
    Level 10  
    RENO-MAX wrote:
    Ci¶nienia w kompie nie sprawdzisz je¶li jest tak jak piszesz to albo zawiesza siê elektrozawór , za wysokie jest ci¶nienie zasilania lub zatkany przelew,czasem bywa wina paliwa

    Witam
    Mam podobny problem ,ciê¿ko jest nazwaæ stan w jaki w chodzi silnik ale "m³otkowanie " to dobre okre¶lenie . Na komputerze silnik nie mo¿e skoñczyæ testu elektrozaworów , w pewnym momencie ( po podwy¿szeniu obrotów w czasie testu do 2000 i ponownym spadku do 1600)test zostaje przerwany wy¶wietla siê komunikat ,o tym ,¿e silnik ma usterkê i ograniczon± moc . Podczas próbnej jazdy na ¶rednich obrotach wszystko ok jak tylko dostanie obroty ponad 1400 zaczyna m³otkowaæ . zgaszony silnik i od pocz±tku to samo chodzi jak trzeba dopiero pod obci±¿eniem wchodzi w taki stan.Czy na komputerze da siê sprawdziæ czy to faktycznie elektrozawory przy pompie? po je¼dzie nie pokazuje ¿adnych b³êdów dopiero po te¶cie pokaza³ zbyt du¿e ci¶nienie na powrocie paliwa .
  • #5
    RomekRud
    Level 15  
    Kolego, wszystkie testy mo¿na zrobiæ.
    Mo¿esz sprawdziæ ci¶nienie wtrysku, ubytki wys. ci¶nienia i ezawory na sekcjach itp.
  • #6
    spchla
    Level 11  
    Hej,
    Uda³o siê zdiagnozowaæ przyczynê, bo mam to samo :(
  • #7
    próba mikrofonu
    Level 10  
    Tak. Zdiagnozowano u pompiarza przycieraj±ce siê wtryskiwacze .Wyjêto wszystkie i naprawiono te które by³y zatarte (2 szt). Od tamtej pory Renia ¶miga a¿ mi³o.
  • #8
    DjMapet
    Level 43  
    Jak pisze kolega wy¿ej - najpewniej wtryski.
    Zajed¼ do pompiarza na sprawdzenie wtrysków. Tañsza opcja, to wykonaj test przelewowy i oddaj do naprawy te wtryski które najmocniej odstaj± od najlepszego.
    Mnie to "m³otkowanie" wrêcz przerazi³o :-) - poczytaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3119664.html
    I jeszcze jedno; od tego czasu lejê do ON olej 2T i jak dla mnie sprawdza siê znakomicie. Jest o tym temat na forum poczytaj.

    Pozdrawiam.