Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nowy alarm pod starą instalację ?

26 Cze 2011 18:40 2626 14
  • Poziom 9  
    Witam posiadam alarm PORTMAN AM380 zepsuła mi się w nim centralka i chciałem wymienić na cały nowy alarm, nie znam się na tym więc pytam was, mam założony centralny zamek, czujniki ruchu które się zepsuły wszystko jest podłączone pod centralke PORTMAN AM380 oprócz czujników ruchu mają malutką osobną centralkę firmy STER która dziś padła :( pod odpięciu jej już nie działa. Szukam calego nowego zestawu który będzie pasował pod starą instalację poniżej zamieszczam schemat alarmu. Prosiłbym o jakieś linki do takich zestawów, które będą pasowały. Nie jestem elektrykiem nie poradzę sobie sam z lutowaniem itp a do starej corsy nie warto dawać w serwisie 700zł za nowy alarm :/ Z góry dziękuję za pomoc. Aha zapomniałem dodać, że chciałbym zestaw z czujnikami ruchu.

Foto schematu alarmu
    https://obrazki.elektroda.pl/5769002600_1309106404.jpg

• Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Nie dopasujesz żadnego nowego alarmu, który założysz na zasadzie 1:1.
    Nie ma wypracowanego żadnego standardu wtyczek, złącz itd.
    Prawie każdy nowy alarm będzie współpracował z Twoją Corsą.
    Instalacja nowego systemu nie będzie kosztowała więcej niż połowa kwoty, którą podałeś.

Jeżeli nie znasz się na tym, to nie rób tego samodzielnie. Zleć to komuś, kto zrobi to dobrze i fachowo.
  • Poziom 9  
    Czyli jednym słowem trzeba będzie położyć całą nową instalację tak ? Pracuje w MAZDZIE i kolega elektryk powiedział mi, że mam kupić jakikolwiek alarm a stara instalację się zostawi tylko obetnie się starą kostkę a da nową z nowego zestawu... Czy tak można zrobić ?

A jeszcze takie pytanko jaki zestaw alarmu polecacie ? Jakiś sprawdzony niezawodny ?

Cytat:
    obetnie się starą kostkę a da nową z nowego zestawu