Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[php lub cgi do Arduino] sterowanie com przez www

zen86 27 Jun 2011 18:05 7350 16
    zen86
    Level 11  
    Witam. Zacznę od tego że przeszukałem już forum i nie znalazłem rozwiązania dla mnie lub tematy są pozamykane i nie można się podpiąć. Mam sobie płytkę Arduino która ma w sobie Atmege. Na kompie uruchamiam środowisko Arduino a następnie Serial Monitor który widzi com. Podczas kliknięcia np cyfry 1 , R, 3, albo 4 Arduino wykonuje określone zadanie. Potrzebuję zrobić sterowanie tym przez www, najlepiej pod win xp. Co do języka nie mam ograniczenia (poza wiedzą której nie mam bo nie jestem programistą) może to być php albo cgi czy jeszcze coś byle sie dało. Na stronce chce zamieścić 4 przyciski po wduszeniu których Arduino podłączone do mojego kompa zacznie coś robic - coś w stylu (jak już ktoś tu próbował) " zapalac żarówkę w domu poprzez www z Tajlandii". Przypuszczam że nie da się napisac apliakcji która uruchomi na moim kompie środowisko Arduino i jeszcze Serial Monitor a więc pozostaje aplikacja po stronie klienta która uruchomi drugą aplikację na serwerze (moj komp) a ta z koleji będzie wysyłać na com dane 1,R, 3 albo 4 . Tylko jak to zrobić ?

Dodano: Chyba rozwiązaniem dla mnie byłoby to Link jednakże słabo z moim ang. Ale spróbuję coś się dowiedziec z tego. Wszelkie pomoce mile widziane.
    Do you have a problem with Arduino? Ask question. Visit our forum Arduino.
    piotrva
    VIP Meritorious for electroda.pl