Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Thalia 1.5dci brak sterowania wtryskami

mikedaddy 27 Jun 2011 20:04 36662 45
Texa Poland
  • #1
    mikedaddy
    Level 9  
    WITAM
    Wymieniłem uszczelkę pod głowicą......
    Lecz auto nie odpala.
    Wtryski nie podają paliwa...tester nic nie wykrył,wtryski zakodowałem,rozrząd ustawiony dobrze.
    Nie wiem co dalej.
    POMOCY
  • Texa Poland
  • #2
    zeimp
    Moderator on vacation ...
    Podłącz czujnik położenia wału korbowego i zmień diagnoskop, skoro usterek nie wykrywa. Zakładam, że rozrząd poprawnie złożony :D
  • #3
    Przemo9826
    VIP Meritorious for electroda.pl
    A ciśnienie paliwa jakie wytwarza pompa CR na tym diagnoskopie sprawdziłeś chociaż?
  • Texa Poland
  • #4
    mikedaddy
    Level 9  
    Niestety nie mam czym.
    Ale zrobiłem tak:sprawdziłem czy dochodzi napięcie na wtyczki do wtrysków tzn.kontrolką w momencie kręcenia rozrusznikiem , i nic
    Wyjąłem wtrysk podłączyłem go , kręciłem i nic. NIE PODAWAŁ PALIWA
    O co chodzi?
  • #5
    zeimp
    Moderator on vacation ...
    Chyba jednak poproś kogoś z okolicy, kto się na tym zna, ponieważ niestety, ale z Twoich testów metodą prób i błędów, to możesz jedynie więcej popsuć, niż naprawić.
  • #6
    mikedaddy
    Level 9  
    Chociaż podpowiedz od czego zacząć
    TO auto jeżdziło co mogłem popsuć bądż przeoczyć
  • #7
    autoas
    Level 42  
    mikedaddy wrote:
    Chociaż podpowiedz od czego zacząć
    TO auto jeżdziło co mogłem popsuć bądż przeoczyć

    Żeby to wiedzieć trzeba mieć sprzęt niestety, więc nie ma ci jak pomóc
    Zawsze możesz sprawdzać do bólu, może coś przeoczyłeś..
    Nie odłączaj wtrysków, bo zaraz sterownik będziesz potrzebował
    Kodowałeś wtryski, czym i nie pisz że masz DDT....szkoda czasu
  • Helpful post
    #8
    zeimp
    Moderator on vacation ...
    Więc proponuję zacząć od rozrządu raz jeszcze, dodatkowo dla ułatwienia załączam schemat:
    Renault Thalia 1.5dci brak sterowania wtryskami
    Dodatkowo nie wiesz jak zmierzyć ciśnienie paliwa - KTS-em choćby nawet (kręcąc rozrusznikiem). Następnie posprawdzaj bezpieczniki, odpowietrz układ paliwowy, zamknij i otwórz auto z pilota i próbuj zastartować silnik. Akumulator oczywiście ma mieć porządny prąd! Posprawdzaj również wiązki/wtyczki, to co rozpinałeś! Spostrzeżenia opisz tutaj i będziemy dalej gdybać ;)
  • #10
    mikedaddy
    Level 9  
    Posiadam cdif/2
    Wtryski odpowietrzyłem
    Z kluczykiem to wiadoma sprawa
    Jedyne co mnie zastanawia to pompa czy faktycznie po jej zdemontowaniu mogło się cos stać
    I jeszcze jedno:wprowadziłem kody wtrysków do ecu lecz nie jestem pewny co do kolejnosci czy mam liczyć, od strony rozrządu, czy po zapłonie tzn 1243
    Z GÓRY DZIĘKI ZA POMOC
  • #11
    zeimp
    Moderator on vacation ...
    Quote:
    co mnie zastanawia to pompa czy faktycznie po jej zdemontowaniu mogło się cos stać

    Jeśli długo kręciłeś "na sucho" bez paliwa - to tak, mogła ulec uszkodzeniu.
    Quote:
    nie jestem pewny co do kolejnosci czy mam liczyć, od strony rozrządu, czy po zapłonie tzn 1243

    Nie wiem co miałeś na myśli, ale cyl. 1-szy jest od strony koła zamachowego!
  • #12
    ele5
    Conditionally unlocked
    1 cyl. w tym francuzkim badziewiu to ten od strony skrzyni! Cdif pięknie pokazuje cisnienie CR aktualne jak i wymagane przez ECU.

    Dodano po 2 [minuty]:

    zeimp szybszy jesteś ;-)
  • #14
    zeimp
    Moderator on vacation ...
    Quote:
    Zakodowane czy nie i tak odpali

    Tutaj bym polemizował, ale nie ważne, ponieważ temat i tak autora przerasta - mam takie wrażenie :D
  • #17
    mikedaddy
    Level 9  
    Tak też myslałem
    Pompy nie zatarłem a wtryski kodowałem od strony koła tylko chciałem się upewnić co do kolejnosci...TYLKO DLACZEGO TE CHOLERNE WTRYSKI NIE PODAJĄ PALIWA
  • #18
    autoas
    Level 42  
    Jak nie będzie odpowiedniego ciśnienia to nie "podadzą" paliwa
  • #19
    zeimp
    Moderator on vacation ...
    Bo jak nie ma synchronizacji "góry" z "dołem", to właśnie tak będzie :D
  • #21
    autoas
    Level 42  
    I czy rozrząd na blokady czy farby?
  • #23
    ele5
    Conditionally unlocked
    autoas wrote:
    I czy rozrząd na blokady czy farby?
    A nawet jak na "farby" to co??? Jak nikt dołem nie obracał wokoło a koło wałka jest na klinie i ustawione na znak "farbe" to co ma być za problem z ustawieniem???
    Sam nie mam blokad do wszystkiego i jade nieraz na farbe i jakoś nie było problemów.
  • #25
    mikedaddy
    Level 9  
    Na farbe tu może być problem-przecież dolne koło zębate jest pływające(bez klina).(jak się mylę -poprawcie mnie)

    Dodano po 27 [sekundy]:

    NIE W TYM SILNIKU
  • #26
    ponury_brunon
    Level 10  
    Jest, jest. Dupa z tego będzie, takie nam forum zrobili. To się zwykle nazywa "przekroczone warunki graniczne". Powodzenia.
  • #27
    mikedaddy
    Level 9  
    No przecież jest klin slepy nie jestem
  • #28
    zeimp
    Moderator on vacation ...
    Jest klin, ale i tak ustawiasz na blokady (na silniku od strony chłodnicy jest blokada wału, tylko trzeba trochę wiedzy do tego typu rozrządu.
  • #29
    ponury_brunon
    Level 10  
    przekroczone warunki graniczne. Rozumiesz? powiedz, że coś tam rozumiesz bo zaraz przyleci moderator ze swoją spółką. On jak nie rozumie to kasuje, chociaż chyba nie od tego jest. Jego sprawa.
  • #30
    mikedaddy
    Level 9  
    No raczej praktycznie każda renówka tak ma Lepiej mi powiedz dlaczego wtryski mi nie podają paliwa skoro rozrząd jest ok a na listwie cr w momencie "kręcenia" jest zadane cisnienie (4.1mpa) i nie ma żadnego błędu ?