Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Thalia 1.5dci brak sterowania wtryskami

27 Jun 2011 20:04 33470 45
  • Level 9  
    WITAM
    Wymieniłem uszczelkę pod głowicą......
    Lecz auto nie odpala.
    Wtryski nie podają paliwa...tester nic nie wykrył,wtryski zakodowałem,rozrząd ustawiony dobrze.
    Nie wiem co dalej.
    POMOCY
  • Moderator on vacation ...
    Podłącz czujnik położenia wału korbowego i zmień diagnoskop, skoro usterek nie wykrywa. Zakładam, że rozrząd poprawnie złożony :D
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    A ciśnienie paliwa jakie wytwarza pompa CR na tym diagnoskopie sprawdziłeś chociaż?
  • Level 9  
    Niestety nie mam czym.
    Ale zrobiłem tak:sprawdziłem czy dochodzi napięcie na wtyczki do wtrysków tzn.kontrolką w momencie kręcenia rozrusznikiem , i nic
    Wyjąłem wtrysk podłączyłem go , kręciłem i nic. NIE PODAWAŁ PALIWA
    O co chodzi?
  • Moderator on vacation ...
    Chyba jednak poproś kogoś z okolicy, kto się na tym zna, ponieważ niestety, ale z Twoich testów metodą prób i błędów, to możesz jedynie więcej popsuć, niż naprawić.
  • Level 9  
    Chociaż podpowiedz od czego zacząć
    TO auto jeżdziło co mogłem popsuć bądż przeoczyć
  • Level 42  
    mikedaddy wrote:
    Chociaż podpowiedz od czego zacząć
    TO auto jeżdziło co mogłem popsuć bądż przeoczyć

    Żeby to wiedzieć trzeba mieć sprzęt niestety, więc nie ma ci jak pomóc
    Zawsze możesz sprawdzać do bólu, może coś przeoczyłeś..
    Nie odłączaj wtrysków, bo zaraz sterownik będziesz potrzebował
    Kodowałeś wtryski, czym i nie pisz że masz DDT....szkoda czasu
  • Helpful post
    Moderator on vacation ...
    Więc proponuję zacząć od rozrządu raz jeszcze, dodatkowo dla ułatwienia załączam schemat:
    Renault Thalia 1.5dci brak sterowania wtryskami
    Dodatkowo nie wiesz jak zmierzyć ciśnienie paliwa - KTS-em choćby nawet (kręcąc rozrusznikiem). Następnie posprawdzaj bezpieczniki, odpowietrz układ paliwowy, zamknij i otwórz auto z pilota i próbuj zastartować silnik. Akumulator oczywiście ma mieć porządny prąd! Posprawdzaj również wiązki/wtyczki, to co rozpinałeś! Spostrzeżenia opisz tutaj i będziemy dalej gdybać ;)
  • Level 9  
    Posiadam cdif/2
    Wtryski odpowietrzyłem
    Z kluczykiem to wiadoma sprawa
    Jedyne co mnie zastanawia to pompa czy faktycznie po jej zdemontowaniu mogło się cos stać
    I jeszcze jedno:wprowadziłem kody wtrysków do ecu lecz nie jestem pewny co do kolejnosci czy mam liczyć, od strony rozrządu, czy po zapłonie tzn 1243
    Z GÓRY DZIĘKI ZA POMOC
  • Moderator on vacation ...
    Quote:
    co mnie zastanawia to pompa czy faktycznie po jej zdemontowaniu mogło się cos stać

    Jeśli długo kręciłeś "na sucho" bez paliwa - to tak, mogła ulec uszkodzeniu.
    Quote:
    nie jestem pewny co do kolejnosci czy mam liczyć, od strony rozrządu, czy po zapłonie tzn 1243

    Nie wiem co miałeś na myśli, ale cyl. 1-szy jest od strony koła zamachowego!
  • Conditionally unlocked
    1 cyl. w tym francuzkim badziewiu to ten od strony skrzyni! Cdif pięknie pokazuje cisnienie CR aktualne jak i wymagane przez ECU.

    Dodano po 2 [minuty]:

    zeimp szybszy jesteś ;-)
  • Moderator on vacation ...
    Quote:
    Zakodowane czy nie i tak odpali

    Tutaj bym polemizował, ale nie ważne, ponieważ temat i tak autora przerasta - mam takie wrażenie :D
  • Level 9  
    Tak też myslałem
    Pompy nie zatarłem a wtryski kodowałem od strony koła tylko chciałem się upewnić co do kolejnosci...TYLKO DLACZEGO TE CHOLERNE WTRYSKI NIE PODAJĄ PALIWA
  • Level 42  
    Jak nie będzie odpowiedniego ciśnienia to nie "podadzą" paliwa
  • Moderator on vacation ...
    Bo jak nie ma synchronizacji "góry" z "dołem", to właśnie tak będzie :D
  • Level 42  
    I czy rozrząd na blokady czy farby?
  • Conditionally unlocked
    autoas wrote:
    I czy rozrząd na blokady czy farby?
    A nawet jak na "farby" to co??? Jak nikt dołem nie obracał wokoło a koło wałka jest na klinie i ustawione na znak "farbe" to co ma być za problem z ustawieniem???
    Sam nie mam blokad do wszystkiego i jade nieraz na farbe i jakoś nie było problemów.
  • Level 9  
    Na farbe tu może być problem-przecież dolne koło zębate jest pływające(bez klina).(jak się mylę -poprawcie mnie)

    Dodano po 27 [sekundy]:

    NIE W TYM SILNIKU
  • Level 10  
    Jest, jest. Dupa z tego będzie, takie nam forum zrobili. To się zwykle nazywa "przekroczone warunki graniczne". Powodzenia.
  • Level 9  
    No przecież jest klin slepy nie jestem
  • Moderator on vacation ...
    Jest klin, ale i tak ustawiasz na blokady (na silniku od strony chłodnicy jest blokada wału, tylko trzeba trochę wiedzy do tego typu rozrządu.
  • Level 10  
    przekroczone warunki graniczne. Rozumiesz? powiedz, że coś tam rozumiesz bo zaraz przyleci moderator ze swoją spółką. On jak nie rozumie to kasuje, chociaż chyba nie od tego jest. Jego sprawa.
  • Level 9  
    No raczej praktycznie każda renówka tak ma Lepiej mi powiedz dlaczego wtryski mi nie podają paliwa skoro rozrząd jest ok a na listwie cr w momencie "kręcenia" jest zadane cisnienie (4.1mpa) i nie ma żadnego błędu ?