Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Thalia 1.5dci brak sterowania wtryskami

mikedaddy 27 Cze 2011 20:04 26966 44
  • #1 27 Cze 2011 20:04
    mikedaddy
    Poziom 9  

    WITAM
    Wymieniłem uszczelkę pod głowicą......
    Lecz auto nie odpala.
    Wtryski nie podają paliwa...tester nic nie wykrył,wtryski zakodowałem,rozrząd ustawiony dobrze.
    Nie wiem co dalej.
    POMOCY

    0 29
  • #2 27 Cze 2011 20:20
    zeimp
    Moderator na urlopie...

    Podłącz czujnik położenia wału korbowego i zmień diagnoskop, skoro usterek nie wykrywa. Zakładam, że rozrząd poprawnie złożony :D

    1
  • #3 27 Cze 2011 20:25
    Przemo9826
    VIP Zasłużony dla elektroda

    A ciśnienie paliwa jakie wytwarza pompa CR na tym diagnoskopie sprawdziłeś chociaż?

    1
  • #4 27 Cze 2011 20:43
    mikedaddy
    Poziom 9  

    Niestety nie mam czym.
    Ale zrobiłem tak:sprawdziłem czy dochodzi napięcie na wtyczki do wtrysków tzn.kontrolką w momencie kręcenia rozrusznikiem , i nic
    Wyjąłem wtrysk podłączyłem go , kręciłem i nic. NIE PODAWAŁ PALIWA
    O co chodzi?

    0
  • #5 27 Cze 2011 20:48
    zeimp
    Moderator na urlopie...

    Chyba jednak poproś kogoś z okolicy, kto się na tym zna, ponieważ niestety, ale z Twoich testów metodą prób i błędów, to możesz jedynie więcej popsuć, niż naprawić.

    0
  • #6 27 Cze 2011 20:53
    mikedaddy
    Poziom 9  

    Chociaż podpowiedz od czego zacząć
    TO auto jeżdziło co mogłem popsuć bądż przeoczyć

    0
  • #7 27 Cze 2011 21:12
    autoas
    Poziom 42  

    mikedaddy napisał:
    Chociaż podpowiedz od czego zacząć
    TO auto jeżdziło co mogłem popsuć bądż przeoczyć

    Żeby to wiedzieć trzeba mieć sprzęt niestety, więc nie ma ci jak pomóc
    Zawsze możesz sprawdzać do bólu, może coś przeoczyłeś..
    Nie odłączaj wtrysków, bo zaraz sterownik będziesz potrzebował
    Kodowałeś wtryski, czym i nie pisz że masz DDT....szkoda czasu

    0
  • Pomocny post
    #8 27 Cze 2011 21:15
    zeimp
    Moderator na urlopie...

    Więc proponuję zacząć od rozrządu raz jeszcze, dodatkowo dla ułatwienia załączam schemat:
    Renault Thalia 1.5dci brak sterowania wtryskami
    Dodatkowo nie wiesz jak zmierzyć ciśnienie paliwa - KTS-em choćby nawet (kręcąc rozrusznikiem). Następnie posprawdzaj bezpieczniki, odpowietrz układ paliwowy, zamknij i otwórz auto z pilota i próbuj zastartować silnik. Akumulator oczywiście ma mieć porządny prąd! Posprawdzaj również wiązki/wtyczki, to co rozpinałeś! Spostrzeżenia opisz tutaj i będziemy dalej gdybać ;)

    0
  • #10 27 Cze 2011 21:40
    mikedaddy
    Poziom 9  

    Posiadam cdif/2
    Wtryski odpowietrzyłem
    Z kluczykiem to wiadoma sprawa
    Jedyne co mnie zastanawia to pompa czy faktycznie po jej zdemontowaniu mogło się cos stać
    I jeszcze jedno:wprowadziłem kody wtrysków do ecu lecz nie jestem pewny co do kolejnosci czy mam liczyć, od strony rozrządu, czy po zapłonie tzn 1243
    Z GÓRY DZIĘKI ZA POMOC

    0
  • #11 27 Cze 2011 21:56
    zeimp
    Moderator na urlopie...

    Cytat:
    co mnie zastanawia to pompa czy faktycznie po jej zdemontowaniu mogło się cos stać

    Jeśli długo kręciłeś "na sucho" bez paliwa - to tak, mogła ulec uszkodzeniu.
    Cytat:
    nie jestem pewny co do kolejnosci czy mam liczyć, od strony rozrządu, czy po zapłonie tzn 1243

    Nie wiem co miałeś na myśli, ale cyl. 1-szy jest od strony koła zamachowego!

    0
  • #12 27 Cze 2011 22:01
    ele5
    Poziom 26  

    1 cyl. w tym francuzkim badziewiu to ten od strony skrzyni! Cdif pięknie pokazuje cisnienie CR aktualne jak i wymagane przez ECU.

    Dodano po 2 [minuty]:

    zeimp szybszy jesteś ;-)

    0
  • #14 27 Cze 2011 22:05
    zeimp
    Moderator na urlopie...

    Cytat:
    Zakodowane czy nie i tak odpali

    Tutaj bym polemizował, ale nie ważne, ponieważ temat i tak autora przerasta - mam takie wrażenie :D

    0
  • #17 27 Cze 2011 22:10
    mikedaddy
    Poziom 9  

    Tak też myslałem
    Pompy nie zatarłem a wtryski kodowałem od strony koła tylko chciałem się upewnić co do kolejnosci...TYLKO DLACZEGO TE CHOLERNE WTRYSKI NIE PODAJĄ PALIWA

    1
  • #18 27 Cze 2011 22:14
    autoas
    Poziom 42  

    Jak nie będzie odpowiedniego ciśnienia to nie "podadzą" paliwa

    0
  • #19 27 Cze 2011 22:16
    zeimp
    Moderator na urlopie...

    Bo jak nie ma synchronizacji "góry" z "dołem", to właśnie tak będzie :D

    0
  • #21 27 Cze 2011 22:19
    autoas
    Poziom 42  

    I czy rozrząd na blokady czy farby?

    0
  • #22 27 Cze 2011 22:19
    T5
    Admin grupy Samochody

    zeimp napisał:
    Bo jak nie ma synchronizacji "góry" z "dołem", to właśnie tak będzie :D
    A błędzik nie powinien się pojawić?:D

    0
  • #23 28 Cze 2011 19:57
    ele5
    Poziom 26  

    autoas napisał:
    I czy rozrząd na blokady czy farby?
    A nawet jak na "farby" to co??? Jak nikt dołem nie obracał wokoło a koło wałka jest na klinie i ustawione na znak "farbe" to co ma być za problem z ustawieniem???
    Sam nie mam blokad do wszystkiego i jade nieraz na farbe i jakoś nie było problemów.

    0
  • #24 28 Cze 2011 20:41
    T5
    Admin grupy Samochody

    Na farbe tu może być problem-przecież dolne koło zębate jest pływające(bez klina).(jak się mylę -poprawcie mnie)

    0
  • #25 28 Cze 2011 20:50
    mikedaddy
    Poziom 9  

    Na farbe tu może być problem-przecież dolne koło zębate jest pływające(bez klina).(jak się mylę -poprawcie mnie)

    Dodano po 27 [sekundy]:

    NIE W TYM SILNIKU

    0
  • #26 28 Cze 2011 20:51
    ponury_brunon
    Poziom 9  

    Jest, jest. Dupa z tego będzie, takie nam forum zrobili. To się zwykle nazywa "przekroczone warunki graniczne". Powodzenia.

    0
  • #27 28 Cze 2011 21:01
    mikedaddy
    Poziom 9  

    No przecież jest klin slepy nie jestem

    0
  • #28 28 Cze 2011 21:06
    zeimp
    Moderator na urlopie...

    Jest klin, ale i tak ustawiasz na blokady (na silniku od strony chłodnicy jest blokada wału, tylko trzeba trochę wiedzy do tego typu rozrządu.

    0
  • #29 28 Cze 2011 21:09
    ponury_brunon
    Poziom 9  

    przekroczone warunki graniczne. Rozumiesz? powiedz, że coś tam rozumiesz bo zaraz przyleci moderator ze swoją spółką. On jak nie rozumie to kasuje, chociaż chyba nie od tego jest. Jego sprawa.

    1
  • #30 28 Cze 2011 21:12
    mikedaddy
    Poziom 9  

    No raczej praktycznie każda renówka tak ma Lepiej mi powiedz dlaczego wtryski mi nie podają paliwa skoro rozrząd jest ok a na listwie cr w momencie "kręcenia" jest zadane cisnienie (4.1mpa) i nie ma żadnego błędu ?

    0