Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Radio VOLVO CR-502 kable podłączeniowe

Sidorek 16 Nov 2004 23:49 8131 10
  • #1
    Sidorek
    Level 19  
    Witam

    Jak w temacie
    czy moze ktos podac pinout do tego radia ??
    chcialbym podlaczyc i sprawdzic kod na stole

    Pozdrawiam
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • #3
    Sidorek
    Level 19  
    znam ta strone
    bylem tam
    niestety nie ma tam pinoutu do CR-52
    probowalem podlaczyc wedlug schematu CT906 - nie dziala :(
    Pozdrawiam

    ok juz mam - dzieki za pomoc
    mam jednak jeszcze jedno pytanie:
    napis OFF w tym radiu (czyli o ile się domyslam zablokowanie po blednym wklepaniu kodu) , czy radio zostawione podlaczone samo się odblokuje czy trzeba dostawac się do pamiatki ??
    Pozdrawiam

    problem OFF takze juz nieaktualny
    ale .... nastepne pytanie
    czy mozna w tym radiu na stale wylaczyc kod ??
    Pozdrawiam

    czy posiada ktos schemat albo serwisowke do tego radia ???
    mam problem z klawiatura (swiruje) i nie wiem gdzie szukac przyczyny
    Pozdrawiam
    Scalono cztery posty.[h]
  • #4
    c280
    Level 27  
    wymyj dokładnie czołówke i sprawdż mikrostyki.
  • #5
    maziu_k
    Level 11  
    Czy możesz opisać co było przyczyną wyświetlanie napisu OFF, mam podobny problem. Z góry dziękuję.
  • #6
    c280
    Level 27  
    off świeci po próbach wpisania złego kodu
  • #7
    Sidorek
    Level 19  
    czolowka wymyta - mikrostyki sprawdzone

    ale wydaje mi sie ze to chyba problem z jakims ukladem (kontrolerem) klawiatury, dlatego ze gdyby np bylo cos z mikrostykami to nie dzialalby dany klawisz a w moim przypadku reaguje jak klawisz inny (np wciskam 6 a wyskakuje 5 a za ktoryms tam razem wyskakuje 6).


    Pozdrawiam
  • #8
    c280
    Level 27  
    mikrostyki sprawdz wyjęte megaomomierzem.
  • #9
    Przemyslaw
    Level 28  
    z tymi radiami jest tak w wiekszosci przypadkow - myla im sie klawisze. Musze powiedziec, ze nigdy nie zastanawialem sie, czy jest to wina klawiatury (byc moze tak). Na 10 sztuk moze 8 mialo ten defekt wiec stwierdzilem, ze taka ich uroda. Wklepywanie kodu powoli nie powodowalo problemow. Ale sprawdze przy najblizszej okazji styki klawiatury.

    Ktos tu sie pytal, jak usunac kod calkiem. Tez bym chcial to wiedziec.

    -------------
    dobra - juz wiem - udalo mi sie. Dla autorow poprzednich postow: w miejsce licznika bledow oraz kodu ($72-$75) nalezy zapisac #00.
  • #10
    lukaseek
    Level 2  
    Moze mi ktos powiedziec jak odblokowac (usunac napis OFF) to radio?
  • #11
    SlaweK
    Level 43  
    Przecież masz odpowiedź piętro wyżej a jak jej nie rozumiesz to specjalista Ci pomoże tylko.

    SławeK