Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Politechnika Gdańska, elektronika i telekomunikacja czy elektrotechnika

norbis15 29 Jun 2011 20:50 5785 7
Computer Controls
    norbis15
    Level 14  
    Witam, tak jak w temacie. Zamierzam iść na któryś z tych kierunków na PG, nie mogę się zdecydować. Czy może się ktoś podzielić jakimiś doświadczeniami. Co ma lepsze perspektywy. Dodam, że interesuje mnie elektronika i budowa różnych urządzeń, jestem po technikum elektronicznym. Z góry dziękuje.
  • Computer Controls
    Elektronik9
    Level 30  
    Jak u Ciebie z programowaniem? Lubisz programować? Wolisz się uczyć o dużych prądach czy o mniejszych i łączności?
  • Computer Controls
    dipol
    Level 34  
    Trzymaj się elektrotechniki chyba ze chcesz szukać pracy po telekomunikacji ludzi z głowa się nie lubi tylko użytecznych idiotów liczą się tabelki.. Większość ludzi którzy mieli pojęcie w temacie została zwolniona .Na forum popatrz tylko ujadanie że problem z internetem i nikt temu nie może zaradzić. Pracuje jako firma bo tak się zatrudnia ludzi w telekomunikacji od 5 lat nie widziałem urlopu.
    Zycie przed tobą nie daj z siebie zrobić niewolnika. Jeszcze 3 lata muszę się przeczołgać.Potem emerytura ale raczej wirtualna bo nie będzie pieniędzy.
    frodomk
    Level 1  
    witam
    czy sa jakies szanse dostac sie na PG na elektronike i telekomunikacje z matura podstawowa?
    pl-50
    ang-64
    mat-66
    i czy trudno jest o akademik?
    jestem po technikum o podobnym profilu i bardzo by mi odpowiadal ten kierunek
    adam-667
    Level 12  
    Witam również mam pytanie czy dam szanse dostać się Moje wyniki
    pl-37%
    nie-36%
    mat-70%
    mat roz-20%
    fizyka pod-20%

Chciałbym iść na elektrotechnikę lub AiR.Proszę mi powiedzieć czy jest szansa dostania się.
    c4r0
    Level 36