Witam.
Peugeot 307 2002r, 90 PS, układ paliwowy Siemens.
Usterka to za wysokie ciśnienie na listwie 500-600 Bar. Za regulację ciśnienia jest odpowiedzialny zaworek przelewowy przy pompie (pompa Siemens nie rozbieralna). Wymieniłem całą pompę na drugą i usterka ustała, ciśnienie w normie.
Po przejechaniu 150 km ciśnienie znowu wzrosło, od razu głośna praca silnika.
Co najciekawsze po tankowaniu paliwa nagle się uspokoiło i tak na przemian przez 2 tygodnie, raz dobrze raz źle, zawsze przy tankowaniu przechodziło, aż się uspokoiło na 500 km.
To mówię, wymienię filtr paliwa i teraz cały czas 500- 600 Bar.
W pompie Bosch-owskiej można wyciągnąć zaworek i jak jest sitko (zabrudzone) to usunąć, automatycznie usterka znika.
Ale w tej Siemens, nie wiem jak ten zaworek wyciągnąć?
Peugeot 307 2002r, 90 PS, układ paliwowy Siemens.
Usterka to za wysokie ciśnienie na listwie 500-600 Bar. Za regulację ciśnienia jest odpowiedzialny zaworek przelewowy przy pompie (pompa Siemens nie rozbieralna). Wymieniłem całą pompę na drugą i usterka ustała, ciśnienie w normie.
Po przejechaniu 150 km ciśnienie znowu wzrosło, od razu głośna praca silnika.
Co najciekawsze po tankowaniu paliwa nagle się uspokoiło i tak na przemian przez 2 tygodnie, raz dobrze raz źle, zawsze przy tankowaniu przechodziło, aż się uspokoiło na 500 km.
To mówię, wymienię filtr paliwa i teraz cały czas 500- 600 Bar.
W pompie Bosch-owskiej można wyciągnąć zaworek i jak jest sitko (zabrudzone) to usunąć, automatycznie usterka znika.
Ale w tej Siemens, nie wiem jak ten zaworek wyciągnąć?