Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Proszę o opinię - fotocela, namiot bezcieniowy

konek11 01 Jul 2011 10:28 1494 3
    konek11
    Level 11  
    Wita, jakiś czas temu kupiłem:
    Zestaw bezcieniowy

2 x 100 Ws + 2 parasolki 90cm
    + 2 statywy + namiot bezcieniowy
    oraz aparat Canon EOS 550D (obiektyw standardowy puki co)

do lamp dodany był kabelek, nie wiem gdzie się go podłącza, może ktoś wie:
    Proszę o opinię - fotocela, namiot bezcieniowy

Zestaw ten ma mi pomóc przy robieniu zdjęć, na allegro oraz sklep internetowy produktów takich jak portfele, torebki itp.

Swoją przygodę z fotografią dopiero zaczynam, nie znam się na tym, także każda uwaga będzie przydatna.

Mam już ten zestaw tylko dalej nie wiem jak mam to wszystko podłączyć żeby dało się zrobić dosyć przyzwoite zdjęcia

Chcę uzyskać efekt tych lamp błyskowych z tego co wyczytałem potrzebna jest do tego fotocela( szczerze to nie miałem z tym styczności), aby lampy uruchamiały się automatycznie podczas robienia zdjęć. Moje pytanie jak to wszystko ustawić, żeby lampy błyskał w trakcie robienia zdjęć, czy trzeba coś podłączać do aparatu?
    Co mam dokupić żeby to działało, proszę o jakieś linki jeżeli jest taka możliwość.

W jakim trybie najlepiej robić zdjęcie?
    Oraz jaki obiektyw polecicie do tego typu zdjęć?

Dzięki wielkie za każdą odpowiedź ;)
    D214d3k
    Level 39  
    Link
    Potrzebna będzie taka kostka tylko trzeba doczytać jakie napięcie na kablu synchronizacji mają lampy i jakie jest w stanie przełknąć aparat.