Witam, dopiero się zalogowałem na elektrodzie. Mam problem z phaetonem 4.2l. Auto zostało przywiezione z USA i podlegało akcji serwisowej z wymianą cewek. Ponoć została wykonana przez serwis w Polsce... W aucie brakowało jeszcze katalizatora. Wymieniłem jeszcze świece i założyłem brakujący katalizator, po próbie odpalenia samochód pali ale bardzo nierówno.
Po sprawdzeniu wyskakują błędy:
p0300 - losowe wielokrotne wypadanie zapłonów;
p0301 - cylinder 1 wykryte przerwy w zapłonie;
p0302 - cylinder 2 wykryte przerwy w zapłonie;
p0303 - cylinder 3 wykryte przerwy w zapłonie;
p0304 - cylinder 4 wykryte przerwy w zapłonie;
p0306 - cylinder 6 wykryte przerwy w zapłonie;
p0308 - cylinder 8 wykryto wypadanie zapłonu;
p0706 - obwód czujnika A zakresu przełożenia, zakres/osiągi
Doradźcie co może być przyczyną. Wtryskiwacze, paliwo lub filtr paliwa (w baku jest jeszcze amerykańskie z niższą jednostką oktan), Czy poprostu serwis "wykonał" akcję serwisową która nie miała miejsca a przyczyną są te nieszczęsne cewki... Czy jeszcze jakaś elektronika poza cewkami.
Pozdrawiam
Po sprawdzeniu wyskakują błędy:
p0300 - losowe wielokrotne wypadanie zapłonów;
p0301 - cylinder 1 wykryte przerwy w zapłonie;
p0302 - cylinder 2 wykryte przerwy w zapłonie;
p0303 - cylinder 3 wykryte przerwy w zapłonie;
p0304 - cylinder 4 wykryte przerwy w zapłonie;
p0306 - cylinder 6 wykryte przerwy w zapłonie;
p0308 - cylinder 8 wykryto wypadanie zapłonu;
p0706 - obwód czujnika A zakresu przełożenia, zakres/osiągi
Doradźcie co może być przyczyną. Wtryskiwacze, paliwo lub filtr paliwa (w baku jest jeszcze amerykańskie z niższą jednostką oktan), Czy poprostu serwis "wykonał" akcję serwisową która nie miała miejsca a przyczyną są te nieszczęsne cewki... Czy jeszcze jakaś elektronika poza cewkami.
Pozdrawiam