Witam serdecznie wszystkich
Mam taki problem podczas porannego rozruchu moja vectra zapala i gaśnie po 3 krotnym uruchamianiu zaskoczy silnik nie równo pracuje jak by miał za chwilę zgasnąć dodaje gazu by nie zgasł. Za samochodem widać ogromną chmurę dymu białego dodając gazu nie równo wchodzi na obroty ma takie wahnięcia podczas jazdy wchodzi w typ awaryjny i spada mu moc do połowy po uzyskaniu temperatury 85 stopni kontrolka gaśnie a samochód zachowuje się normalnie. Byłem na kompie u mechanika na diagnozie pokazało błąd
1220 wadliwe działanie układu krytycznego 1 i P 400 wadliwe działanie układu krytycznego 1 Wyczyścił mi układ dolotu kolektora (mówił że dużo było nagaru) po tym podłączył go do kompa i dalej P 1220 mówi że trzeba pompę regenerować siadła ponoć mechanika pompy koszt 2300 pompa i 400 robocizna co robić czy to rzeczywiście pompa siadła czy może elektronika w niej. gdzie zregenerować swoją pompę? lub gdzie kupić po regeneracji nie zdając swojej, i czy ten błąd to błąd od pompy i to ranne dymienie przy zapalaniu i wchodzenie w tryb awaryjny co to może być, siadła pompa czy nie bo nie wiem co robić
Mam taki problem podczas porannego rozruchu moja vectra zapala i gaśnie po 3 krotnym uruchamianiu zaskoczy silnik nie równo pracuje jak by miał za chwilę zgasnąć dodaje gazu by nie zgasł. Za samochodem widać ogromną chmurę dymu białego dodając gazu nie równo wchodzi na obroty ma takie wahnięcia podczas jazdy wchodzi w typ awaryjny i spada mu moc do połowy po uzyskaniu temperatury 85 stopni kontrolka gaśnie a samochód zachowuje się normalnie. Byłem na kompie u mechanika na diagnozie pokazało błąd
