Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

A3 1.8 AUTOMAT - drży/wibruje na zimnym, ciepły dławi z jałowych

03 Lip 2011 22:01 1302 5
  • Poziom 10  
    siemka :D
    ja mam tak : auto pali jak to podobno ma 1.8 (kilka obrotów) i zaskakuje, pochodzi chwilkę, zaczyna drgać, aż się rozgrzeje, dodatkowe objawy to "przyduszenie" przy max gaz do dechy, jak się go przytrzyma na stałe na jakichś obrotach to delikatnie faluje (ew. nierówno pracuje). Gaz sekwencja brc 8 m-cy, świece, filtry, kable płyny tak samo (automat także), przepływka podmieniana bez rezultatu, układ dolotu szczelny i czysty, VAG bezbłędnie, paliwo testowane z różnych stacji, mocy ma na gazie i benzynie i jak osiągnie temp. roboczą to z objawów pozostaje tylko te przydławianie przy wciskaniu z obrotów jałowych. Help bo to się ciągnie już jakieś pół roku.
    PS Moja żona osiąga spalanie 8-9l gazu /100km :) ale nie daje mi spokoju to drżenie silnika.
    Z góry dzięki za pomoc. [/b]
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 28  
    1.8 automat pali 8 L gazu? A masz zapasową głowicę? Składaj zdania w których jest mniej niż 50 słów...
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 9  
    Miałem podobną sytuacje w espasie V6 automat gaz. Przyczyną była cewka. Wymieniłem i OK.
  • Poziom 13  
    Silnik 1.8 tylko w pasku - objawy niemal identyczne. Dodatkowo było tak, że gdzieś między 3500-4500obr/min delikatnie szarpało. Też okazały się cewki. Po wymianie dwóch zupełnie inne auto. Problem jest sprawdzić jak nie masz urządzenia do prawidłowego sprawdzania - bo ta cewka daje iskrę tylko za słabą. Najprościej podmienić z innego auta albo sprawdzić na urządzeniu. Błędy na komputerze od tego nie wyskakują.
  • Poziom 10  
    Dzięki za pomoc sprawdzę to. Jak się poprawi to dam znać. Pozdro.
  • Poziom 10  
    przyczyną był przepływomierz i przepustnica oraz prawidłowa adaptacja