Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tanie amplitunery KD, czyli Yamaha, Denon, Pioneer... a może jeszcze coś?

zdzislav 06 Lip 2011 05:03 6525 4
  • #1 06 Lip 2011 05:03
    zdzislav
    Poziom 9  

1. W temacie brakuje suchych faktów dotyczących sprzętu. Ja jestem audiolaikiem więc oceniam tylko "na oko". Proszę więc o opisy specyfikacji obecnie podanych amplitunerów i (w miarę możliwości) ich porównanie. Od razu po ich pojawieniu się uzupełnię tekst (wpiszę po nazwach dekoderów dźwięku wraz z autorem).
    2. Jeżeli takowe posiadacie piszcie wrażenia z odsłuchu, oczywiście podając również głośniki. Piszcie także propozycje innego sprzętu z tej półki cenowej.
    3. Wszelkie opinie na temat sprzętu lub tematu mile widziane
    4. Na AGITO podana jest TYLKO MOC MUZYCZNA AMPLITUNERÓW

Mam do kupienia amplituner i 1500 złotych w kieszeni. Przeczytałem temat pablo1964 i dokładnie wiem, że będzie on do oglądania filmów (ewentualnie muzyka z radia, rzadko z płyt). Szukam więc amplitunera Kina Domowego (KD). Zacząłem od szukania w sieci.

Jedziemy! Uruchomiłem jedną z "porównywarek cen" (tę na literę C) i wpisałem AMPLITUNER.

YAMAHA RX-V 367
    Strona producenta
    Opis na stronie Agito
    Opis na stronie RTV Euro AGD
    Cena: około 750 złotych (najtaniej 735 złotych w Elektromedia.pl)

Jako pierwsza pojawiła się Yamaha RX-V 367. Przeglądając specyfikację spojrzałem, że ma to czego zgodnie z Pablem mi potrzeba - czyli:
    * 5.1
    * Dolby Digital
    * Dolby Prologic
    * DTS

W dodatku:
    * YPAO
    * Silent Cinema
    Dodatkowo całkiem przyjazny był wygląd urządzenia z przodu.