Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

nie rowna praca silnika na wolnych i przerywanie audi 80 b4 1.6 ada 74 kw

06 Lip 2011 13:43 5086 6
  • Poziom 9  
    Witam koledzy mam problem w audi 80 1.6 ada 94 rok 101 km auto przerywa i ma spadki mocy jezdzi jak zaba(puszcz lapie puszcza lapie) czasem odpuszcza calkowicie potem znowu wraca( reguly na to nie ma aczkolwiek wydaje mi sie ze na zimnym silniku jest lepiej),czasami ma problem z wkreceniem sie na obroty(mul na postoju i podczas jazdy), i wolne obroty sa nie rowne , moze nie tyle, ale nie rowno pracuje silnik + pierdy z wydechu . ustawialem u siebie rozrzad, zaplon , wymienilem swiece kable kopulke palec - sprawdzane cisnienie na garach zawory itp itd czyszczona przepsutnica silniczki krokowe wszystkie filtry nowe, przeplywomierz powietrza wlewalem juz ulepszacze do paliwa, do czyszczenia wtryskow.Wstawiony nowy termostat wczesniej nie trzymal temp. max w trasie bylo 70 c teraz temp utrzymuje sie na poziome 90. Problem wystepuje zarowno na pb i lpg (zalozony nowy parownik Landi - przed tym auto palilo 17 l lpg teraz jeszcze nie sprawdzony) ogolnie wydaje mi sie ze i tak ma ziwkszone spalanie pb i lpg.
    Teraz tak sprawdzalem czujniki temp w ten sposob ze je odlaczalem na jednym i drugim po odlaczeniu slychac zmiane pracy silnika wiec chyba sa sprawne. Odlaczalem takze czujnik w obudowie filtra powietrza tez silnik zmienia prace.
    Vag nie pokazuje zadnych bledow zarowno na odpalonym i zgaszonym silniku. Ktoregos razu po ustawieniu zaplonu wyszkoczyl blad czujnika halla uszkodzenie mechaniczne skasowalem go i wiecej sie nie pojawil.
    Stracilem nerwy udalem sie do aso stwerdzili ze trzeba przeprowadzic diagnostyke silnika komputerowa i mechaniczna (za ok 4 godziny mial byc gotowy) po 2 dniach pojechalem po auto rozlozyli rece pow ze wszystko pracuje idealnie jest zdrowe sprawdzane wszystko to co wymienilem na poczatku postu. Mowilem im o hallu powiedzieli ze watpia ze to jego wina a wlasciwie wykluczyli go. Jedyna odp jaka dostalem ze silnik ma juz swoje lata i moze juz tak pracowac ze wzgledu ze jest zainstalowane lpg- byc moze jest wina ktoregos z podzespolow ktory nie jest uszkodzony lecz zużyty i niedlugo przyjdzie na niego pora i sie wszystko wyjasni.
    Odziwo co mnie bardzo milo zaskoczylo zaplcilem tylko 188 zl jak powiedzieli problem nie zostal rozwiazany a ta kwota to koszta konieczne wystawili fakture podziekowali :) zapraszaja ponownie za jakis czas.
    No i co teraz /\ ? nie jestem zadowolony z audi i nie chce czekac az cos padnie do konca zebym mogl wymienic i jezdzic normlanie
    Jakies pomysly ?
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 11  
    1......+ pierdy z wydechu .... - to by sugerowało że problem leży raczej w ukl. zapłonowym. Na początek jeżeli jest możliwość spróbuj odrobinę przyspieszyć zapłon
    2. Sprawdź czy w momencie nieprawidłowej pracy pracują nieprawidłowo 4 cylindry czy np jeden z nich przestaje pracować.
    3.Zmierz ciśnienie sprężania na zimnym silniku oraz nagrzanym do temp. znamionowej - porównaj wyniki.
    4.Parametry czujników powinieneś znaleźć w programie typu Auto-Data lub książce audi, Golf itp - na pewno gdzieś w necie upolujesz
    188 pln to trochę mało jak za regulację zaworów (+uszczelka) + diagnostyka komputerowa i mechaniczna - myślę że za te 188 pln oglądnęli silnik i podpięli do VAG-a - ale mogę się mylić.
    pozdrawiam
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 9  
    zaplon przyspieszony. Te cisnienia rzeczywiscie podjade i sprawdze zobaczymy co wyjdzie

    Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Dotyczy wszystkich wpisów w tym temacie. Nie kasować wpisów moderacyjnych.[P]
  • Poziom 1  
    mam ten sam problem...mógłbyś mi pomóc jeżeli jakoś dałeś rade rozwiązać tą przykrą rzecz w audi...
  • Poziom 9  
    kolego pewnie ze pomoge tylko jutro pojade jeszcze sprawdze cisnienia wyklucze pare spraw i tak nie popuszcze do puki nie zrobie. Odezwe sie jak odiore auto od mechanika
  • Poziom 9  
    Witam. Wiec tak cisnienie po 12 zimny i cieply silnik ,wymieniona lambda i hall - bez zmian.
    Zastanawiam sie nad czujnikiem temp po odpieciu wzrastaja obroty po czym wracaja tak jak przed odpieciem
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Tłumiki masz pozapychane. Temat zamykam, nie wykonałeś polecenia Moderatora.