Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie mp3/laptopa pod wieże Sony LBT-D209

maciejj04 06 Lip 2011 14:18 4330 6
  • #1 06 Lip 2011 14:18
    maciejj04
    Poziom 2  

Witam!
    Na początku przyznam ,że takich tematów naczytałem sie troche ale , że w większości były to tematy dotyczące troche nowszych modeli wież postanowaiłem załozyc nowy temat.Pytanie takie jak w temacie. Jestem w tych sprawach zielony więc poniżej załączam zdjęcia wejśc jakie są w wieży :
    Podłączenie mp3/laptopa pod wieże Sony LBT-D209 Podłączenie mp3/laptopa pod wieże Sony LBT-D209

Z przodu jest jeszcze złącze podpisane headphones i służy ono zapewne podłączeniu słuchawek przez dużego jacka ;]

W tym filmiku
    Link
    jest ten sam model wieży i jakoś gość to zrobił tylko niema wyjaśnione jak ;/

Z góry dzięki!

0 6
  • Pomocny post
    #2 06 Lip 2011 14:30
    MARR
    Poziom 16  

Kolego dźwięk musisz doprowadzić do wejścia w wieży oznaczonego jako IN ( u Ciebie PHONO, VIDEO) i zapewne masz przełącznik z którego źródła wieża ma czerpać sygnał.

1
  • #3 06 Lip 2011 14:40
    maciejj04
    Poziom 2  

Czyli jakiego kabla mam użyć??Potrzeba również połączyc wideo? Z jednej strony musi być wejście mini jack a z drugiej co dokładnie?

0
  • Pomocny post
    #4 06 Lip 2011 14:47
    angel01944
    Poziom 11  

Dobrym rozwiązaniem jest kupienie kabla chinch--mini jack. Chinch podłączasz kolorami pod PHONO lub VIDEO a jacka do mp3 lub laptopa. W wieżach sony gdy podłączysz chinch pod VIDEO to funkcją do tego wejścia będzie pewnie na panelu AUX albo VIDEO albo MD. Nie wiem. Musisz sprawdzić co jest poza zwykłymi funkcjami radia i odtwarzacza przypisane do tych wejść.

Dodano po 2 [minuty]: