Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak podlaczyc radio Grundig WKC 1200 VD w Peugeout 309

18 Lis 2004 11:30 2613 4
  • Poziom 12  
    Witam
    Mam taki oto problem:
    Jest sobie radio Grundig WKC 1200 VD (mam opisy pinow w jezyku niemieckim)
    To jest ogolny opis wtyczki ISO Grundiga:
    Jak podlaczyc radio Grundig WKC 1200 VD w Peugeout 309

    To jest opis wtyczki dokladnie w Grundig WKC 1200VD:
    Jak podlaczyc radio Grundig WKC 1200 VD w Peugeout 309

    W rozpisce wtyczki w samochodzie jest 5 pinow sterowania ( reszta to glosniki), tak sa opisane lacznie z nr pinu:

    3 Skalenbeleuchtung
    4 Dauer +
    5 elektrische Antenne
    6 + nach Kontakt
    7 Masse

    i wlasnie tu mam problem z rozroznieniem koncowki 4 i 6, slyszalem ze zamiane tych napiec moze uszkodzic radio, jedna koncowka ponoc jest z akumulatora, a druga napieciem sterowania, ale ktore jest ktore, bo juz widzialem schematy wtyczek i czasem sa one w radiu pozamieniane (zaleznie od producenta), jak w tym przypadku podlaczyc te radio? co to za oznaczenia KL30 i KL15? wole sie upewnic zanim to podlacze ;)

    Pozdrawiam
  • Poziom 12  
    please, spojrzcie na tego posta :)
  • Poziom 20  
    Według pierwszej kostki.

    4. Stały plus
    5. Wyjscie sterujące elektryczną antena
    7. Plus po zapłonie
    8. Masa

    To Ci wystarczy do podłaczenia radyjka.Jedyna róznica jaką stosują producenci samochodów to zamiana miejscami plusów 4 i 7.Czyli tam gdzie powinien być stały plus jest po zapłonie itd..

    Możesz podłączyć smiało radyjko nic sie nie stanie,jesli bedą zamienione plusy to łatwo to zauwazysz,radyjko nie bedzie trzymało pamieci.
  • Poziom 12  
    a mozna np podlaczyc podtrzymanie (7) z zaplonem (4) oba do akumulatora? wtedy moze graloby niezaleznie od stacyjki i mialo podtrzymanie? czy to jest niezalecane?

    pozdrawiam
  • Poziom 20  
    Można tylko że od strony radyjka.W twoim przypadku jest to możliwe pod warunkiem ze odetniesz kabelek po zapłonie od instalacji w samochodzie,inaczej bedziesz miał cały czas włączony zapłon nawet po wyciagnięciu kluczyka.Mysle ze zrozumiałeś o co mi chodzi.