Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

klienci TORRENT

Przemo_TrN 18 Lis 2004 13:27 1089 5
  • #1 18 Lis 2004 13:27
    Przemo_TrN
    Poziom 16  

Witam wszystkich.
    Chciałem się zapytać czy można coś zrobić aby w azureusie ominąć problem z natem. Jestem w sieci radiowej 1024kilo na kilka osob, w tym programie ciągle mam "żółtą mordkę", gdy testuje porty z których azureus korzysta czyli od 6881 do 6889 to wyskakuje mi błąd Nat. Nie znam się zupełnie na tym, więc może coś mi pomożecie.

Transfery mam rzędu 1,5-3,0 KB/s czasami dochodzi nawet do 20KB/s ale zaraz spada, ogólnie rzecz ujmując Transer cały czas mi skacze. Upload zazwyczaj mam dużo wyższy jednak również nie może się ustatkować na jednym poziomie.

Aha, chciałem jeszcze tylko dodać że z sieci to ciągne stale z prędkością nie spadającą poniżej 50KB/s, zazwyczaj transfer na poziomie 60KB/s

Wczesniej testowalem BitTorrent,ale po sciagnieciu jakiegos pliku w tym programie przy 100% wyskakiwal mi jakis blad krytyczny XP i tylko twardy reset pomagal.
    Moze znacie jakies lepsze programy zeby zasysaly pliki torrent??

Moderowany przez LEM:

przeniesione z Sieć Internet, Sieci LAN WLAN

0 5
  • #2 18 Lis 2004 18:48
    dan1986
    Poziom 13  

nie no wlasciwie Azureus i Bitcomet sa jednymi z czolowki... przynajmniej w moim oczuciu, a co do twojego problemu to popros administratora o przekierowanie portu 6881.

0
  • #3 18 Lis 2004 23:11
    Przemo_TrN
    Poziom 16  

a jesli mi udostepni ten port to bedzie dobrze??

0
  • #4 18 Lis 2004 23:48
    marmon
    Poziom 17  

bedzie git a ja polecam bitcomet 0.56 ma funkcje omijania nat i to dziala bo sam mam i jestem za natem :D pozdr

0
  • #5 19 Lis 2004 12:35
    Przemo_TrN
    Poziom 16