Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki schemat przedstawia zdjęcie 126p

paszczak26 07 Jul 2011 22:15 4240 22
  • #1
    paszczak26
    Level 10  
    Witajcie,

    czy może mi ktoś napisać do jakiego modelu jest ta instalacja? na załączonym zdjęciu? I pod jakie włączniki są kostki ( 3) w tym czarnym plastiku?
    Jaki schemat przedstawia zdjęcie 126p
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • #3
    paszczak26
    Level 10  
    Dziękuje za szybka odpowiedź ;) To wiem że przed liftem czyli przed FL. Ale chodzi mi czt do wersji 650? 650S? 650K? I dlatego pytam też pod jakie przełączniki są kostki w tej czarnej puszce bo wychodziły różne.
  • #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    Zico63
    Level 37  
    Ooo! Witam Kolegę!
    Fotka przedstawia wiązkę do 650L oraz K - powód: są wszystkie trzy włączniki, świateł, awaryjnych i grzania szyby a dodatkowo kontrolka hamulca "ręcznego" i poziomu płynu hamulcowego.
    Tylko ze ta wiązka musi współpracować z przełącznikiem pod kierownicą także z tej wersji, czyli z pozycjami "0" - praca przerywana*), - praca stała (inaczej będą kłopoty z wycieraczkami) oraz wiązką tyłu - jak już kiedyś Koledze pisałem.
    *) to chyba już Koledze działa?
  • #6
    User removed account
    User removed account  
  • #7
    robokop
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Motronic wrote:
    Nie ma tam kabla kontrolki ręcznego i nie ma kabli kontroli niskiego poziomu plynu h-ca.

    Jerzyk, kontrolkę płynu to miały chyba dopiero późniejsze, tak samo z ręcznym ?
  • #8
    User removed account
    User removed account  
  • #9
    Zico63
    Level 37  
    Jeśli w "skrzyneczce" są trzy kostki - jest to "L" lub "K". Przewód do kontrolki (wspólnej) płynu i zaciągnięcia ręcznego to dwa razem spięte niebiesko-czarne oraz pojedynczy czarno-biały. Powinny być w puszce. Takie wersje były od lipca 1978r., sam miałem "K" i to miał.
    Jednak z FSM'em był taki problem, że jak nie mieli części - to ich nie dali, a wypuścili autko z taśmy. Stąd wiele egzemplarzy w bardzo dziwnej konfiguracji.
    Przewód do oświetlenia wnętrza szedł po uszczelce szyby przedniej i NIE był oblepiany w wiązkę - był osobno. Przewód do kontrolki miewał złączkę widoczną na fotografii. Niestety, nie zawsze - czasem szedł aż do zbiorniczka.
    Tak że w zasadzie jest to L/K lecz możliwe są pewne odstępstwa.
  • #10
    User removed account
    User removed account  
  • #12
    Zico63
    Level 37  
    Prawdziwy "S" miał dwie, nie miał awaryjnych: ale, jak pisałem, były najróżniejsze konfiguracje.
  • #13
    User removed account
    User removed account  
  • #14
    Zico63
    Level 37  
    126p - - - - 200011859;
    126p-650S- 200013379;
    126p-650L- 4383555;
    126p-600 - 4335386;
    Każda z wersji miała swój numer katalogowy wiązki. A że "S" wychodziły z wiązką "K" a nie miały np. awaryjnych? Bywało. To samo z uchylnymi szybami, szybą przednią z zielonym paskim, nieważne.
    Nie to jest jednak problemem Kolegi Paszczak. Chce zapewne wiedzeć czy ma przewody "do wszystkiego" - pomóżmy.
  • #15
    emeryt2
    Level 42  
    Panowie , podziwiam Was. Widzę ,że nie jesteście "świerzakami" / miałem na myśli młodzikami/ i na 126 zjedliście zęby. Czapki z głów!!
  • #17
    Zico63
    Level 37  
    emeryt2 wrote:
    Panowie , podziwiam Was. Widzę ,że nie jesteście "świerzakami" / miałem na myśli młodzikami/ i na 126 zjedliście zęby. Czapki z głów!!

    Osobiście: dawniej ciągły kontakt "zawodowy" plus "dosiadanie" przez 27 lat tego samego egzemplarza Fiacika (w tym jego przekładka/przeróbka z 650K na FL'a) :D
  • #18
    paszczak26
    Level 10  
    Się widzę ciekawa dyskusja nawiązała :)

    Mam komplet tej instalacji przednią razem z przełącznikiem zespolonym od kompletu.

    Teraz mam pytanie czy włączniki w środku muszę mieć "kanciate"czy z zaokrąglonymi brzegami? z diodami czy zwykłe? no i ile i jakie?

    Pospinać to już wiem jak:)
  • #20
    paszczak26
    Level 10  
    Dzięki za odpowiedź.
    Bo miałem stara instalację na kanciatych przełącznikach dlatego pytam.
  • #21
    User removed account
    User removed account  
  • #22
    paszczak26
    Level 10  
    Tylnią wiązkę mam pod prądnicę i rozrusznik z linki i myślę że powinno działać :)