Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

tv philips 37PFL5405H/12 przerywający dźwięk

08 Lip 2011 14:13 2323 2
  • Poziom 1  
    Witam

    Szukałem tematu, który rozwiązałby mój problem, ale niestety nie znalazłem.

    Jestem posiadaczem następujących urządzeń:

    -telewizor 37PFL5405H/12
    -kino domowe hts3367
    -konsola playstation 3 slim
    -odbiornik HD telewizji 'n' iti-2850st

    Problem tkwi w tym, że w systemie dolby digital dźwięk rwie na kinie domowym.

    Urządzenia są sprawne tak samo jak i kable.

    Żeby lepiej zobrazować problem opiszę dokładnie co już robiłem. Kiedy odtwarzam film dvd bezpośrednio z kina domowego nie ma najmniejszych problemów z dźwiękiem dolby digital więc problem nie tkwi w tym sprzęcie. Uważam, że winowajcą w tym przypadku jest telewizor. Podłączony jest do kina przez Digital Audio. Nie ma najmniejszych problemów z dźwiękiem innym niż dolby digital. Gdy załącza się ten format to zaczyna się nagminne przerywanie i trzaskanie w głośnikach kina domowego, zaś w głośnikach telewizora dźwięk gra bez problemów. Dekoder jak i konsola są podłączone do tv przez hdmi (audio jest wysyłane przez hdmi do telewizora, a następnie z telewizora przez digi audio do kina domowego) i również w tych przypadkach gdy jest wykorzystywany format dolby digital zaczyna się problem z dźwiękiem. Kable są sprawne wydałem na nie już majątek, każdy sprzęt jest nowy kupiony w autoryzowanych salonach. Oprogramowanie każdego sprzętu update'uję na bieżąco. Radziłem sobie z tym problemem w ten sposób, że po prostu wyłączałem obsługę dolby digital i leciałem na zwykłym dźwięku, ale w końcu nie po to wydałem ciężko zarobione pieniądze, żebym nie mógł się cieszyć pełną jakością jakiej oczekiwałem.

    Jeszcze w celu sprawdzenia czy winą mogą być kable to w PS3 ustawiłem najmniejszą rozdzielczość obrazu jednak i to problemu nie rozwiązało, tak samo jak kolejne update'y (miałem nadzieję, że one pomogą) jak i wyłączanie takich funkcji jak np Easy Link. Sprawdzałem różne kombinacje z kablami jak i wejściami hdmi. W sumie już na kable wydałem koło 500zł, parę innych pożyczyłem i problem nie zniknął.

    Mam nadzieję, że zrozumiale opisałem swój problem i będziecie w stanie pomóc mi go rozwiązać. Jedyne czego nie próbowałem to wejść w tryb serwisowy, ale tego to bym wolał spróbować w ostateczności. Też myślałem nad alternatywnym oprogramowaniem, ale niestety żadnego nie znalazłem do swojego tv.

    Może jednak istnieje jakieś proste rozwiązanie, o którym nie pomyślałem...

    Proszę o pomoc
  • Poziom 9  
    Problem moze lezec nie po stronie softu a raczej plyty glownej. Mozliwym jest ze komponent jest uszkodzony (co jest najbardziej prawdopodobnym wyjsciem) i po prostu nie daje rady przy wiekszym wykorzystaniu jego zasobów. Niestety jest to juz stary model i juz go nie produkujemy wiec pozbylem sie zbednych rzeczy ;) proponowalbym rzucic okiem na plyte glowna i sprawdzenie napiec podczas uzywania problematycznego kanalu :)
  • Poziom 33  
    chester.cb napisał:
    proponowalbym rzucic okiem na plyte glowna i sprawdzenie napiec podczas uzywania problematycznego kanalu :)

    A może jakieś konkrety, bo takich ogólnikowych majstrów to na tym forum nie brakuje. (jakich napięć, w których miejscach)