Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

laptop toshiba L300-146 wolno chodzi

09 Lip 2011 11:30 3004 15
  • Poziom 15  
    Witam na początku może mój opis, nie znam się na komp w zasadzie umiem tylko najprostsze rzeczy używam go do internetu ogólnie i do muzyki może jeszcze jakieś filmy. A teraz mój problem posiadam laptopa toshiba Equium l300-146 fabrycznie miał viste ale miałem kłopot z nią i został zrobiony format (jakieś 6-7 tyg temu) teraz jest XP na początku działał dobrze po włączeniu kompa jakieś 5 sek i działał otwierał strony z neta za jednym kliknięciem foldery tak samo, po kilku dniach zong nie wiadomo dlaczego załacza sie jakieś 4-5min otwiera wszystko tak samo długo. Używam antywirusa AVD 2011
    - Intel® Pentium® Dual-Core Processor T2370
    - DVD Super Multi drive (Double Layer)
    - 1,024 MB | maximum expandability : 2,048 MB | technology : DDR2 RAM (667 MHz)
    - 15.4 " WidescreenToshiba TruBrite® XGA TFT (1280 x 800)
    Internet mam na stałym łączu 10Mb
    czyściłem go też takim programem jak CCleaner nie mam pojecia {bo sie nie znam}
    co dalej mam robić czego szukać

• Admin grupy komputery
    Pokaż screen z menadżera zadań > procesy.
    Pokaż screeny ze wszystkich zakładek programu HDTune po skanowaniu dysku.
    Pokaż screen z MSConfig > Uruchamianie.
  • Poziom 15  
    witam dziękuje za odpowiedz i załączam zdjecia

laptop toshiba L300-146 wolno chodzi laptop toshiba L300-146 wolno chodzi laptop toshiba L300-146 wolno chodzi
  • Spec od komputerów
    Miales dac screeny ze WSZYSTKICH zakladek HdTune, a nie tylko pierwszej!

Kontroler przestawil sie w tryb PIO. Odinstaluj oba kanaly IDE w menadzerze urzadzen (podstawowy i pomocniczy) i uruchom ponownie system.
  • Poziom 15