Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Łucznik 466 - Wypada bębenek

09 Lip 2011 17:58 6716 9
  • Poziom 1  
    Witam serdecznie. Mam problem z moim Łuczywem. Szyję na ogół grube materiały (cordury, średniej grubości skóry, taśmy nylonowe), używam grubej nici nylonowej i dość grubej igły. Mój problem pojawia się po wyminie szpulki w bębenku na świeżo nawiniętą. Po kilku cyklach maszyna zrywa nić. Gdy zaglądam do środka okazuje się, że bębenek po porostu spadł (lub został przez coś wypchnięty), a nitka obwiązana jest kilkakrotnie wokół trzpienia na którym montuje się bębenek. Jestem doś zielony w maszynowej technice, dlatego byłbym wdzięczny za radę w łopatologicznej formie. W innych wątkach czytałem, o możliwościach różnych regulacji - nie ukrywam, że rad bym był gdyby i tu mogło się na tym skończyć.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    No własnie kupić nowy.... ja kupiłam, niestety zły. Dla porównania przedstawiam zdjęcia ( z lewej stary z prawej nowy) różnią się bardzo a na allegro opisywano, że będą pasowały do łucznika 466. Owszem wchodzi, jednak trochę "na siłę" i zrywa nić.....
    Proszę o pomoc, gdzie można kupić pasujący bębenek ?????

Łucznik 466 - Wypada bębenek Łucznik 466 - Wypada bębenek Łucznik 466 - Wypada bębenek

proszę, pomóżcie!!
  • Poziom 9  
    szpulki są ok mam ich sporo.... Jak widać na zdjęciu po lewej brakuje mojemu bębenkowi zatrzasku także jest całkowicie nie do użycia. Natomiast ten nowy nie pasuje....i tu tkwi problem. Gdzie kupić z tzw. demobilu bębenek pasujący?
  • Poziom 9  
    no własnie tez wpadłam na to:D ale niestety nawet zatrzask nie pasuje, choć przyznam że wykonanie nowego jest znacznie lepsze niz tego oryginalnego:/
  • Poziom 9  
    powiem ci, ze to chyba nie ma większego sensu, poniewaz nawet ta tulejka w środku bębenka jest zbyt wąska i powoduje spowolnienie obrotu .....