Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TV brak sygnalu ?? Odbiornik Uniwersum

10 Lip 2011 10:58 2354 6
  • Poziom 2  
    Witam, od razu zaznaczam że nie znam się na tym więc prosze o cierpliwość. Mam Tv Uniwersum bez pilota, do tego tania antene za 12zł z Bazaru, ponieważ mieszkam nisko antena jest zawieszona na 2 piętrze - na balkonie i skierowana w strone jak u innych sąsiadów, jest to antena z drutów ??? chyba siatkowa sie na nie mówi. Problem jest taki że mój TV odbiera tylko TVP2, i TVP1 ale TVP bez głosu, obydwa programy są zaśnierzone, dodam że gdy ruszalem antena na balkonie w roznych kierunek nic sie nie zmienialo wiec pozyczylem podobna antene na której u znajomego były kanały, a u mnie bylo to samo, jedynie to TVP2 znikal lub znowu sie pojawiał.
    Wcześniej antena ta służyła innemu odbiornikowi, jakiemuś staremu TV który sie spalił, tam z kolei znajdowały się takie pokrętła i się na TV szukało kanału. Do anteny kupiłem wzmacniacz [zasilacz ?] który podobno ma wzmocnić sygnał ale to nic nie daje. Co robić żeby mieć chociaż Polsat albo TVN ? Czy muszę posiadac pilot żeby coś zaprogramować ? jak z tą anteną ? na poprzednim TV były kanału, tu nowszy TV i nic nie ma w sumie. Proszę o poradę
  • Poziom 33  
    piotrekikasia napisał: