Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Elektryczna pompa VACU ( VACUM WAKUM WAKU )

14 Lip 2011 18:19 7236 11
  • Poziom 20  
    Witam szanowne grono, może ktoś mi podpowie w jakich modelach samochodów były stosowane elektryczne pompy VACU?

    Ponoć było to spotykane w Citroenach.

    Wszelkie wskazówki mile widziane :)

    Uprzedzam pytania typu "a po co ci to?" itp...
    Sytuacja mnie do tego zmusiła.

    pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    Dziękuję za podpowiedź, liczę na kolejne.
    Mam jeszcze jedno pytanie czy taka pompka potrzebuje smarowania?

    Problem polega na tym że zmieniłem głowicę i tam nie ma miejsca na VACUM i muszę jakoś je dokomponować.
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    wywierć otworek w kolektorze, wkręć króciec i nie ma problemu. podciśnienie wróciło
  • Poziom 20  
    nie wyda ;)
    Dieselek 2,2D
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    Poszukaj na złomowisku starego XUD9 z Peugeota 309 - pompka membranowa napędzana paskiem klinowym. Zawsze gdzieś ją wciśniesz, a tańsza i mniej awaryjna niż elektryczna. Chyba żebyś w przepustnicę zainwestował, jeśli to jednostka wolnossąca z mechanicznym wtryskiem.
  • Poziom 10  
    jakie pod/ciśnienie powinna trzymać pompa vacu dla Audi a6 2,5tdi bau

    pozdro
  • Poziom 11  
    i jak rozwiązałeś problem ?
  • Poziom 10  
    CameR napisał:
    -0,8 bara to minimum do poprawnej pracy układu.
    laickie pytanie w którym miejscu sie mierzy u mnie ? bo w przyszłym tyg jadę sprawdzić ?
  • Poziom 20  
    Problem rozwiązałem remontując pierwotną głowicę (nowe gniazdo wtrysku oraz planowanie powierzchni). Wszystkim dziękuję za odpowiedzi na moje pytanie. Na pewno komuś w przyszłości ten temat się przyda :).