Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Elektryczna pompa VACU ( VACUM WAKUM WAKU )

mlody91 14 Jul 2011 18:19 7806 11
  • #1
    mlody91
    Level 20  
    Witam szanowne grono, może ktoś mi podpowie w jakich modelach samochodów były stosowane elektryczne pompy VACU?

    Ponoć było to spotykane w Citroenach.

    Wszelkie wskazówki mile widziane :)

    Uprzedzam pytania typu "a po co ci to?" itp...
    Sytuacja mnie do tego zmusiła.

    pozdrawiam
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • #4
    mlody91
    Level 20  
    Dziękuję za podpowiedź, liczę na kolejne.
    Mam jeszcze jedno pytanie czy taka pompka potrzebuje smarowania?

    Problem polega na tym że zmieniłem głowicę i tam nie ma miejsca na VACUM i muszę jakoś je dokomponować.
  • Helpful post
    #5
    alonsotcz
    Level 12  
    wywierć otworek w kolektorze, wkręć króciec i nie ma problemu. podciśnienie wróciło
  • #6
    mlody91
    Level 20  
    nie wyda ;)
    Dieselek 2,2D
  • Helpful post
    #7
    robokop
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Poszukaj na złomowisku starego XUD9 z Peugeota 309 - pompka membranowa napędzana paskiem klinowym. Zawsze gdzieś ją wciśniesz, a tańsza i mniej awaryjna niż elektryczna. Chyba żebyś w przepustnicę zainwestował, jeśli to jednostka wolnossąca z mechanicznym wtryskiem.
  • #8
    mervin
    Level 11  
    jakie pod/ciśnienie powinna trzymać pompa vacu dla Audi a6 2,5tdi bau

    pozdro
  • #11
    mervin
    Level 11  
    CameR wrote:
    -0,8 bara to minimum do poprawnej pracy układu.
    laickie pytanie w którym miejscu sie mierzy u mnie ? bo w przyszłym tyg jadę sprawdzić ?
  • #12
    mlody91
    Level 20  
    Problem rozwiązałem remontując pierwotną głowicę (nowe gniazdo wtrysku oraz planowanie powierzchni). Wszystkim dziękuję za odpowiedzi na moje pytanie. Na pewno komuś w przyszłości ten temat się przyda :).