Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

LG KE850 Prada - How tu unlock

14 Lip 2011 21:01 1737 7
  • Poziom 8  
    Otóż! Na wstępie zaznaczam , że przewaliłem nieco stron , for , i tak dalej w poszukiwaniu darmowej metody usunięcia simlock'a z LG. Ale wszystko albo płatne, albo pokrętnie wytłumaczone, a ja jestem laikiem w tych sprawach. Zaznaczając, iż szukałem, mimo wszystko spodziewam się niemiłych komentarzy w stylu "było,poszukaj, do serwisu,".

Ale do sedna. Zakupione LG KE850 posiada simlocka na erę. Otóż jakim domowym sposobem mógłbym usunąć owego simlocka? Prosiłbym o dość przejrzysty tutorial, w którym ktoś na tyle miły objaśniłby wszystko co i jak.

Z góry dziękuję za uwagę i możliwą pomoc.
  • Poziom 15  
    Mozesz kodem ale sie to nie oplaca lepiej idz z tym do serwisu
  • Poziom 22  
    Box vygis , furious lub z3x każdy który zakupisz ściągnie simlocka z tego modelu koszt około 600-1200zł lub idż do serwisu 20-30zł.
  • Poziom 8  
    czyli panowie odradzają kombinowanie swoimi sposobami, i odżałowanie kilkunastu złotych?
    wnioskuję iż nie ma żadnego sprawdzonego darmowego sposobu?
  • Poziom 12  
    Niestety to nie już nie te czasy gdzie ludziom chciało się bawić w omijanie tych zabezpieczeń.

Są darmowe sposoby, ale ryzyko jest za duże. W sieciach P2P i na różnych forach chodzą przeróżne kalkulatory do ściągania simlock'ów. Ale ja w ten sposób zablokowałem możliwość ściągnięcia simlock'a z paru telefonów.
  • Poziom 8  
    Rozumiem...

Czyli stanowcze odżałowanie kilkunastu złotych na rzecz serwisu GSM?
  • Poziom 22  
    Anlos napisał:
    Rozumiem...

Czyli stanowcze odżałowanie kilkunastu złotych na rzecz serwisu GSM?

Ale czemu odżałowanie.Teraz mamy takie czasy ze nie warto się bawić w profesje w której nie mamy pojęcia , seriws weżmie 20-30zł i po bólu, chyba tonie są wygórowane koszta ?
  • Poziom 8