Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Stihl 025 Nie chce odpalić

WFM-SHL-WSK 15 Jul 2011 00:50 13687 11
  • #1
    WFM-SHL-WSK
    Level 11  
    Witam...

    Posiadam Stihl-a 025.

    zrobiłem w niej :

    -wymiana łożysk
    -uszczelniaczy

    Nie chce zapalić, nawet po wlaniu paliwa do komory spalania(powinna się odezwać)a ona nic....świeca była wymieniana i sprawdzana.gaźnik wymieniany.Nawet sprawdzałem czy obrócił się może wał ale jednak nie...

    Jak poprosiłem tatę aby do niej zajrzał, to tak jak by ja naprawił...mówił że zmienił odległość cewki od koła magnesowego, i paliła bez problemu ....tylko przez chwile do póki nie zrobiła uuuuu i nie można jej znowu odpalić. Wszystko już prawie sprawdzałem i nadal nic... moje pytanie jaka ma byś odległość miedzy cewka a magnetem....

    Pozdrawiam....
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • #4
    Odcebul Isiekuli
    Level 12  
    To nie ma pewnie paliwa... Wstrzyknij do cylindra trochę i zobacz czy się odezwie.
  • #5
    WFM-SHL-WSK
    Level 11  
    [quote="
    Nie chce zapalić, nawet po wlaniu paliwa do komory spalania(powinna się odezwać)[/quote]


    nie odzywa się właśnie....
  • #6
    User removed account
    User removed account  
  • #9
    User removed account
    User removed account  
  • #11
    User removed account
    User removed account  
  • #12
    helena33
    Level 27  
    Witam. Widać przez chwile było na kole zamachowym że modół zapłonowy ocierał o magnesy, a jest to bardzo nie korzystne i dla modółu jak i dla magnesów, jeśli na magnesach powsały mikro pęknięcia to tworzy się efekt wielomagnesu ze zmiennym polem magnetycznym i wtedy iskra którą widzimy na filmie podczas sprężania znika. Tak samo w modóle następuje przegrzanie spowodowane tarciem o koło, a to powoduje zwarcia uzwojeń cewki i mniejsze napięcie.
    A jak tam przewód impulsowy?, zalanie garnucha może tylko zalać świece i też buba.