Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

brak mocy sekwencyjna instalacja gazowa Zenit

18 Lip 2011 16:07 2566 5
  • Poziom 9  
    Po około kilkudziesięciu czasami kilkunastu km auta jakby traci polowe mocy i zamula a z dolnych obrotów zbiera się wieczność ;/ po osiągnięciu 4 tys obrotów dostaje jakby strzała mocy czyli tak jakby zaczął normalnie przyspieszać. Co dziwne na początku przez pierwsze kilkanaście km chodzi idealnie, na benzynie problem nie występuje, po odstawieniu auta i ponownie jeździe po jakimś czasie dalej wszytko jest ok a dopiero po pewnym czasie wpada w tą zamułę i auto ewidentnie nie chce iść i lekko przerywa, szarpie.

    ogólnie historia wygląda tak ze był wymieniany silnik na identyczny, auto chodziło ponad miesiąc normalnie tak jak przedtem ale pomyślałem ze dobrze by go było wyregulować na nowym silniku, dzień przed regulacja wyżej opisana sytuacja miał miejsce tylko raz ale myślałem ze to poprostu końcówka gazu, po regulacji w zakładzie która trwała może 3 min, tylko podłączenie pod kompa i ma śmigać opisany problem powtarza sie prawie zawsze.
  • Poziom 9  
    widze że nikt nie pomorze...
  • Poziom 34  
    A jak sobie wyobrażasz diagnozę i pomoc ? Napisałeś parę zdań z których nic nie wynika, żadnych informacji technicznych , screenów itd. itp. Nie da się z tego sklecić żadnej diagnozy , więc nie licz na wróżby.
  • Poziom 9  
    opisałem problem jaki u mnie wystepuje, sterownik zenit , reduktor alaska AT09, wtryski valtek rail type 30 na instalce przejechane okolo 15 tys km, poprostu myslalem ze ktos mial podobną sytuacje ;) i czekalem na rade ;)
  • Poziom 34  
    A jakie auto i silnik ? Alaska do 90 KM sobie radzi , bez względu na to co tam wypisuje producent. Moja rada : kup interfejs, ściągnij program i sprawdź co się dzieje z ciśnieniem gazu w chwilach słabości. Zrobisz screeny , poczytasz instrukcję , wtedy mamy płaszczyznę do rozmowy.
    Przyczyn takich objawów może być wiele , ale pierwszy podejrzany to reduktor, ale także filtry gazu, powietrza itd itd
  • Poziom 9  
    auto honda civic V 1.5 101 KM, autko wcześniej chodziło bez problemow mimo odczuwalnego spadku mocy na lpg w porównaniu do benzyny, dziwne jest to ze owe zamulenie objawia sie dopiero po przejechaniu jakichś 10-15 km, filtry gazu wymienione zaraz po wystąpieniu problemu, filtr powietrza raczje nie gdyż po przełączeniu na benzyne nie występuje ten problem