Panowie mam problem z rozłożeniem silnika od odkurzacza Link Zelmer Aquos 829.0 ST
w którym siedzi silnik firmy DOMEL 467.3.403-3 widoczny na poniższych zdjęciach
Problem z odkurzaczem jest taki że w trakcie pracy silnik jakby nie dostawał chwilami napięcia i jego praca wygląda jakby była przerywana. Obstawiam szczotki do wymiany, gdyż odkurzacz wciaga pył cekolowy na budowie. Po ostatnim wyczyszczeniu pod bieżącą wodą całego odkurzacza rozłożonego na części i wysuszeniu, odkurzacz działał dobrze, ale znowu problem powrócił, gdy znowu musiałem odkurzać celok i pył.
Oczywiście wiem że nie jest on do tego stworzony, więc komentarze z pukaniem się w głowę proszę pominąć
Na zdjęciach zaznaczyłem strzałkami klipsy które prawdopodobnie w jakiś sposób są wciskane...tego właśnie nie wiem do końca i proszę Was o informację w tej sprawie.
Dodatkowo obie części obudowy z któych się on składa mają pewien luz (ok 5mm wzdłuż osi silnika) który być może ma wpływ na to że praca jego jest przerywana.
Być może przy dużym obciążeniu elementy te nieco się rozchodzą i styk szczotek nie jest poprawny....ale to tylko moja hipoteza.
Sprawa (nazwijmy to klipsów) oznaczona strzałkami to jedna sprawa, ale jest jescze sprawa odkręcenia aluminiowego wirnika widocznego na drugim zdjęciu. Jest to ta skorodowana nakrętka także oznaczona strzałkami.
Jak mam go odkręcić i rozłożyć aby nic nie uszkodzić? Jak rozebrać silnik aby go nasmarować na łożyskach i wymienić szczotki, które pewnie od cekolu nieco się zużyły?
w którym siedzi silnik firmy DOMEL 467.3.403-3 widoczny na poniższych zdjęciach

Problem z odkurzaczem jest taki że w trakcie pracy silnik jakby nie dostawał chwilami napięcia i jego praca wygląda jakby była przerywana. Obstawiam szczotki do wymiany, gdyż odkurzacz wciaga pył cekolowy na budowie. Po ostatnim wyczyszczeniu pod bieżącą wodą całego odkurzacza rozłożonego na części i wysuszeniu, odkurzacz działał dobrze, ale znowu problem powrócił, gdy znowu musiałem odkurzać celok i pył.
Oczywiście wiem że nie jest on do tego stworzony, więc komentarze z pukaniem się w głowę proszę pominąć

Na zdjęciach zaznaczyłem strzałkami klipsy które prawdopodobnie w jakiś sposób są wciskane...tego właśnie nie wiem do końca i proszę Was o informację w tej sprawie.

Dodatkowo obie części obudowy z któych się on składa mają pewien luz (ok 5mm wzdłuż osi silnika) który być może ma wpływ na to że praca jego jest przerywana.
Być może przy dużym obciążeniu elementy te nieco się rozchodzą i styk szczotek nie jest poprawny....ale to tylko moja hipoteza.
Sprawa (nazwijmy to klipsów) oznaczona strzałkami to jedna sprawa, ale jest jescze sprawa odkręcenia aluminiowego wirnika widocznego na drugim zdjęciu. Jest to ta skorodowana nakrętka także oznaczona strzałkami.

Jak mam go odkręcić i rozłożyć aby nic nie uszkodzić? Jak rozebrać silnik aby go nasmarować na łożyskach i wymienić szczotki, które pewnie od cekolu nieco się zużyły?