Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

zabezpieczenie piwnicy powiadamianiem gsm

18 Lip 2011 23:58 2772 6
  • Poziom 10  
    witam serdecznie

Mam problem odnośnie założenia jakiegoś zabezpieczenia do piwnicy.
    Przeglądałem pokrewne posty jednak nie pomogły mi one.

chciałbym założyć bardzo prosty system powiadamiania o otworzeniu drzwi
    w piwnicy. Jako że jestem laikiem jeżeli chodzi o elektrykę/elektronikę
    postanowiłem kupić sobie coś takiego
    http://www.alarmy.tpe.pl/bezprzewodowy-modul-alarmowy-007eg-p-187.html
    +kontaktron bezprzewodowy

centralka w mieszkaniu (jako że w piwnicy nie ma zasilania ) + kontaktron bezprzewodowy umieszczony na drzwiach

niestety mimo tego, że mieszkam na parterze zasięg złapałem dopiero 4m od drzwi piwnicy, więc pozostaje mi tylko kontrakton przewodowy

moje pytanie jest takie :

czy zna ktoś podobne urządzenie tyle, że współpracujące z przewodowym kontraktonem które wykonywałoby połączenie na komórkę zarówno w momencie
    rozsunięcia konktraktonu jak i przecięcia jego kabla ?

nie interesują mnie "fikusy" z detektorami ruchu i kulami dyskotekowymi - potrzebuję prostego/prostackiego powiadomienia na komórkę o zaistniałej sytuacji

odpadają drogie systemy z racji tego, że w piwnicy nie trzymam dzieł sztuki a jedynie dwa rowerki i chciałbym je jakoś uchronić przed zniknięciem :)

mam osobe która ew. pomogłaby mi w podłączaniu takiego urządzenia ale sam muszę obmyslic z czego to zrobić

z góry dziekuję za wszelakie sugestie
  • Poziom 18  
    Urządzenie takie to koszt 300zł -350zł( tego rzędu) np : ELMES GSM2
    + abonament miesięczny (zależy od operatora sieci komórkowej)
  • Poziom 10  
    ale ten chyba tylko wysyła sms ? bez dzwonienia
  • Poziom 18