Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zmywarka Amica ZZS 2404 nie wylewa wody

recki-quadra 20 Lip 2011 11:56 14962 4
  • #1 20 Lip 2011 11:56
    recki-quadra
    Poziom 17  

Witam. Jestem posiadaczem ww zmywarki, do tej pory (a ma już kilka wiosen) działała bez większych problemów. Kilka dni temu pod koniec cyklu mycia zaczęła głośno buczeć, chwilę pobuczała i stanęła. Programator stoi, woda została w środku. Przy próbie właczenia - jeżeli trafię programatorem na fazę w której powinna spryskiwać naczynia - normalnie pracuje, przechodzi do kolejnego "tyk" i staje i nic nie robi (poza może ledwo słyszalnym tyknięciem co kilkanaście sekund). I teraz moje pytania - wolę zapytać zanim zabiorę się do roboty, w temacie zmywarek jestem zieloniutki jak szczypiorek.
    - Pompa spalona całkiem czy tylko czymś zablokowana (jasne że odpowiedź "raczej" bo na 100% nikt zdalnie nie powie)?
    - Czy istnieje jakiś sposób ręcznego wylania / odpompowania wody (jakiś dodatkowy zawór spustowy albo inny wynalazek) czy poprostu kubek a potem gabka ?
    - Tak czy inaczej muszę się do niej dobrać - jak tego dokonać (w sensie próbować dostać się od strony komory zmywania czy odrazu wysunać ja z zabudowy i zabierać się od spodu)?
    - Po demontażu jak sprawdzić czy pompa jest spalona ? Jakim napięciem ja zasilić " na krótko" (domyślam się ze 230V ale wole potwierdzić)
    - Jeżeli się okaże że pompa spalona - gdzie szukać części zamiennych ? Bo google nie wypluwa nic konkretnego (jedna hurtownia która ma w ofercie tylko pompę myjaca czyli domyślam się że to nie ta) i czy sa szanse na np wymianę samego silnika ?
    Z góry dzięki za odpowiedzi, jeżeli gdzieś w opisie strzeliłem jakaś gafę to odrazu dziękuję za wyrozumiałość :)

0 4
  • Pomocny post
    #2 21 Lip 2011 13:54
    egon42
    Poziom 37