Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizor ok. 50 cali - co wybrać?

Mach3 21 Lip 2011 14:05 3011 9
  • #1 21 Lip 2011 14:05
    Mach3
    Poziom 7  

Witam. Nie ukrywam że chcę kupić jak najtaniej tzn. z dobrym wskaźnikiem cena/jakość. co sądzicie o tym telewizorze http://allegro.pl/tv-47-level-1147-fullhd-usb-dvb-t-nowy-gwar-24m-i1720474227.html ? Szczerze mówiąc nie znam się na tym, a ten ma fullHD, wejście USB (które czyta też filmy) no i cena jest dość atrakcyjna. Co o tym sądzicie?

0 9
  • #3 21 Lip 2011 16:08
    mirekgnd
    Poziom 17  

Witam
    Jako wieloletni serwisant OTVC odradzam zakup tego tv. Niestety na rynku jest niewiele polecenia godnych wyrobów. Producenci składają je z odpadów i sprzedają pod egzotycznymi nazwami. We wnętrzu kryje się stara seria np: LG lub innego producenta. Agresywna reklama nic nie mówi o jakości użytych części i celowo wprowadza zamieszanie i skierowuje uwagę na niskobudżetowe produkcje ( buble).
    To bardzo częste sztuki w moim serwisie. Niestety jak w KAŻDYM LCD braki w odwzorowywaniu ciemnych odcieni kolorów zniechęciły mnie do tej technologii. Zastąpiłem więc mojego LCD-ka (Renomowanej firmy) PLAZMĄ Panasonica z serii 20. TYP:TX-P42G20E. (Teraz jest w handlu seria 30). Przy sygnale Full HD lub z Blu-raya jest lepiej niż na poprzednim odbiorniku. To co dzisiaj oszczędzisz zapłacisz jutro za naprawę.
    Pozdrawiam.

0
  • #4 21 Lip 2011 21:49
    Maxell90
    Poziom 18  

Ja mam Sharpa Aquos led i 0 problemów mój wujek tez ma sharpa tez aquos tyle ze nie led i 0 problemów

0
  • #5 22 Lip 2011 02:30
    LOCOLOCO
    sprzedawca - konsultant

Te serwisowanie musiało być wieki temu.
    Teraz "trochę " się zmieniło na tym świecie. I wiele modeli lcd - gra rewelacyjnie , a w czerni już pobiły plazmy.

0
  • #6 25 Lip 2011 20:08
    D.C