Próbuję zrobić regulator wentylatora chłodnicy do motocykla sportowego.
Cała instalacja sprowadza się do modułu cdi i wentylatora.
Obydwa urządzenia są zasilane z alternatora jednak cdi bezpośrednio a wentylator przez regulator, który się spalił.
Alternator jest samowzbudny (koło magnesowe).
Chyba wszystkie regulatory motocyklowe działają na zasadzie zwarcia do masy. Jednak w tym motocyklu to nie zadziała ponieważ 14,2V to za mało dla cdi. Napięcie na wyjściu alternatora to 20-70 V.
Ktoś ma jakiś pomysł jak to zrobić?
Cała instalacja sprowadza się do modułu cdi i wentylatora.
Obydwa urządzenia są zasilane z alternatora jednak cdi bezpośrednio a wentylator przez regulator, który się spalił.
Alternator jest samowzbudny (koło magnesowe).
Chyba wszystkie regulatory motocyklowe działają na zasadzie zwarcia do masy. Jednak w tym motocyklu to nie zadziała ponieważ 14,2V to za mało dla cdi. Napięcie na wyjściu alternatora to 20-70 V.
Ktoś ma jakiś pomysł jak to zrobić?