Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw passat 89r. 1.8 gt problem z benzyną,chodzi nierówno

ad pys 20 Lis 2004 21:51 2604 10
  • #1 20 Lis 2004 21:51
    ad pys
    Poziom 10  

    mam paska wielopunkt 1.8 gt nr.silnika PF i mam z nim problem na benzynie gdy jest zimny,5 sekund chodzi ładnie a potem obroty spadają i strasznie silnikiem trzepie tak jakby chodził na 2,3 gary. pojechałbym na diagnostyka ale nie wiem gdzie jest wtyczka do kompa. mam digafata II.autko ma gaz i nowy przekaźnik odłanczający wtryski,nie ma chyba emulatora sondy. jak się zagrzeje to jest ok. poradźcie mi coś pozdrawiam

    0 10
  • Relpol
  • #2 20 Lis 2004 23:16
    adamjur1
    Poziom 39  

    Złacze komputera diagnostycznego jest po prawej stronie kierownicy u mnie jest tam też czujnik klimatyzacji. zdejmuje się fragment plastiku.
    Takie objawy wskazują na przepustnicę powietrza ( m in silnik krokowy) czasem pomaga przeczyszczenie ale do tego trzeba ją wymontować.
    Pozdr.J.

    0
  • #3 21 Lis 2004 02:11
    bobbik
    Poziom 17  

    po pierwsze sprawdz czujnik temperatury( ten który po odłączeniu wtyczki nie powoduje braku odczytu temp. na zegarze)

    0
  • Relpol
  • #4 21 Lis 2004 20:07
    ad pys
    Poziom 10  

    sprawdzałem silnik krokowy,czyściłem go ,otwiera się ale bardzo mało,jak dmuchne to jest przejście. Czujnik też wymieniłem,wymieniłem na nowy. wtyczki nie znalazłem zozkręciłem pół deski rozdzielczej,pod radiem pod schowkiem i koło bezpieczników i nic nie ma. Czy jest możliwość bez tej kostki zresetowanie kompa. Może wczytał sobie błędy z pracy na gazie,odłączenie klemy nawet na długo nie pomaga. Ratujcie. Pozdrawiam, dzięki za odpowiedzi.

    0
  • #5 21 Lis 2004 20:13
    adamjur1
    Poziom 39  

    JA mam paska trochę nowszego 96 i jest tam gdzie napisałem. Ale takie zresetowanie i przywrócenie do ustawień fabrycznych łącznie z przeczyszczenie, przepustnicy wykonano mi ostatnza ok 50 zł w warsztacie ektroniki samochodowej pod Poznaniem. I oni wiedzą gdzie się włączyć.
    pozdr. J.
    ps Choć jestem z zawodu elektronikiem- automatykiem ( między innymi) to tego typu prace zlecam specjalistom. Przelicz włożony w to wkład pracy i mizerne skutki. Chyba że ważna jest satysfakcja. Ostatnio za taką satysfakcję zapłaciłem 250 zł za wymianę silnika zaworu krokowego od gazu. Nigdy więcej.

    0
  • #6 21 Lis 2004 20:18
    Stanisław Chwalisz
    Spec od samochodów

    Digifant nie ma samodiagnozy.Objawy wskazyją na zły stan techniczny silnika lub uszkodzone wtryskiwacze.

    0
  • #7 21 Lis 2004 23:29
    ad pys
    Poziom 10  

    zrobiłem kapitalke silnika bo jadł olej,pierścienie,tuleje cylindrów i inne niezbędne rzeczy więc stan tech.samego motoru jest ok. strasznie dużo mi teraz pali benzyny,wskazówka leci w dół po każdym km. Zapłon mechanik ustawił mi niby tak jak ma być,filtr paliwa wymieniłem. Najgorsze jest to że jak go odpalę zimnego to przez 5 sekund chodzi równo a potem nim czepie,tankóję na shell,płyn do czyszczenia wtrysków też już lałem i dalej bez zmian. próbowałem odłączyć by-pass i obroty lecą w dół,więdz chyba działa. Jestem umówiony na czwartek w czechach na diagnostyke silnika i kompa ale jak nie mam wtyczki to coś z tego wyjdzie?? mam już go dość

    0
  • #8 21 Lis 2004 23:48
    renans
    Poziom 11  

    sądząc po objawach wszystko wskazuje na sondę lamda, wpoczątkowym okresie tuż po rozruchu sterownik nie bieże pod uwagę jej sygnału , silnik pracuje na wzbogaconej mieszance i jest w porządku. w okresie nagrzewania sonda działa za wolno i powstaje problem.

    0
  • #9 21 Lis 2004 23:53
    ad pys
    Poziom 10  

    A mam jeszcze jedno pytanie czy może byc to wina braku emulatora sondy lambda,i braku resetu komputera po przekręceniu kluczyka,czy nie są to jakieś błędy pochodzące z pracy na gazie w kompie? gazownik mi powiedział ze nie,a wy co myslicie. Czy może to byc pompa paliwa????

    0
  • #10 21 Lis 2004 23:57
    ad pys
    Poziom 10  

    ale jak odłączą sondę to nie ma żadnej reakcji. dalej przerywa i szarpie,katalizator też nie jest zapchany. Nurtuje mnie brak tej wtyczki do podłączenia kompa aby zrobic diagnostyke.

    0
  • #11 22 Lis 2004 01:08
    renans
    Poziom 11  

    dwie wtyczki 2 pinowe czarne pod osłoną lewarka zmiany biegów

    0